موجودی فضایی در شیلی + عکس

انتشار تصویر یک موجود عجیب در شیلی تبدیل به سوژه‌ای داغ در رسانه‌ها شده است.
کد خبر: ۱۰۰۰۰۳۴
موجودی فضایی در شیلی + عکس

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان؛ حضور موجودی کوچک در تصویری که توسط یک مهندس عمران به اسم جرمن پریرا در یکی از پارک‌های جنگلی سانتیاگوی شیلی گرفته شد، توجه بسیاری از رسانه‌ها را به سوی خود جلب کرده است. علاقه‌مندان به موضوع بیگانگان فضایی ادعا می‌کنند که این تصویر به طور واضح یک موجود شبیه انسان را نشان می‌دهدکه پشت سر دو پلیس اسب‌سوار در حال گذر از خیابان است.

آقای پریرا می‌گوید: با خودم فکر کردم که شاید بد نباشد از یک گروه پلیس‌های اسب سوار عکس بگیرم. این عکس در تقاطع «جی ام دلا بارا» در خیابان «کاردینال خوزه ماریاکارو»، جلوی«بلاس بلاس آرتز» گرفته شده است. وی هنگام عکسبرداری لنز دوربین را روی سرعت پایین تنظیم و دوربین را روی 10x زوم کرده بوده که باعث شده تصویر کمی مبهم و تار ثبت شود.

او می‌گوید: بسیار تحت تاثیر این عکس قرار گرفتم و این عکس جعلی نیست به همین دلیل آن را به اشتراک گذاشتم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
صمدپاشازاده
United States
۰۸:۳۴ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۱
۰
۰
عزیزان سلام عكسی كه مشاهده شده تكه ای از چوبی است كه ازدرخت درحال افتادن بوده وبه این شكل كمی شبیح آدم كوچولو تو عكس ظاهرشده مثل خیلی از سایه هایی كه شبیح چیزهایی ظاهرمیشه تعجب نكنیدو ضمنا آدمهای فضایی میلیونهاسال پیش درهمان مكانی كه بودندهمه نابودشدندبه خاطرتغییرآب وهوای جغرافیایی والسلام

نیازمندی ها