«چراغ‌های ناتمام» ساخته مصطفی کیانی داستان نویسنده ای را روایت می کند که پایبند به باورهای اعتقادی است. او در داستان به دنبال مضمونی مرتبط با باورهایش می‌گردد.
کد خبر: ۹۹۷۱۸۵
روایت انسان هایی که به سادگی از جان خود گذشتند

به گزارش جام جم آنلاین از شبکه رادیویی ایران، این اثر که بر پایه و اساس یک داستانی واقعی ساخته شده هنرمندانی چون مجید صالحی، شقایق فراهانی، حسین مهری، الهام نامی، حسین ملکی، علیرضا استادی و داریوش ارجمند به ایفای نقش پرداخته اند.

به بهانه اکران این اثر سینمایی در سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر، تینا میرکریمی گزارشگر برنامه «کافه هنر» رادیو ایران با «مصطفی سلطانی» کارگردان به گفت و گو پرداخته است.

وی در ابتدا به این اثر سینمایی پرداخت و با بیان اینکه چراغ های ناتمام هدفش بیان مفهوم کلی از جنگ و روایت رشادت ها و ایثارگری کسانی است که به سادگی از جان خود گذشتند، به نقش متفاوت مجید صالحی در این اثر پرداخت و افزود: نقش آفرینی زیبای مجید صالحی در فیلم «استراحت مطلق» عبدالرضا کاهانی باعث شد تا از وی برای این فیلم استفاده کنم، مجید صالحی از آن دست بازیگرانی است که در بازی و نقش خود همواره خلاقیت های زیبا می آفریند.

در ادامه این گفت و گوی رادیویی، «مجید صالحی» بازیگر نقش اصلی فیلم چراغ‌های ناتمام به نوع و سبک بازی خود در این اثر پرداخت و در این باره افزود: بازیگری از نگاه و دیدگاه من کسی است که توانایی ایفای در تمامی ژانرهای سینمایی اعم از کمدی، ملودارم و ... داشته باشد، نمونه بازر این مسئله را می توان در بازی و نقش آفرینی استاد عزت الله انتظامی، پرویز پرستویی، عباس عبدی و... مشاهده کنیم. با توجه به آنکه من «مجید صالحی تحصیل کرده رشته سینما هستم همواره سعی بر آن دارم که در تمامی ایفای نقش داشته باشم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها