وزن کم کنید

اگر دنبال تناسب اندام و برنامه‌ای هستید که با آن وزن کم کنید، این یکی از بهترین برنامه‌هاست. با ورود به برنامه، قد و وزن فعلی‌تان پرسیده می‌شود، بعد وزن دلخواهتان را باید وارد برنامه کنید.
کد خبر: ۹۸۹۶۶۷

با ثبت وزن ایده‌آل‌، اختلاف وزنی که با آن دارید یا همان وزنی که باید کم کنید مشخص می‌شود. سپس باید تعیین کنید این وزن را در چه مدتی دوست دارید کم کنید. بعد از این‌که این اطلاعات را وارد کردید یک سقف کالری روزانه برای شما تعیین می‌شود.

مثلا اگر تا سه ماه دیگر می‌خواهید به وزن ایده‌آل برسید باید حداکثر ارزش غذایی دریافتی شما 1100 کیلوکالری باشد. حال از صبح که بیدار می‌شوید باید هر غذایی را که می‌خورید، ثبت کنید. در برنامه فهرستی وجود دارد که از آن می‌توانید غذایی که می‌خورید و مقدارش را ثبت کنید. به این ترتیب می‌توانید مواظب باشید سقف کالری روزانه‌تان را رعایت می‌کنید.

ربات و اهرم‌ها

اسم این بازی شاید شما را یاد بازی معروف و قدیمی متال گیر بیندازد، ولی در واقع زیاد شبیه آن نیست. در این بازی شما باید یک موجود فضایی کوچک شبیه ربات را از بین چرخ دنده‌ها و موانع مختلف که در مسیرتان قرار دارد عبور دهید. بازی بسیار ساده است؛ با هر ضربه به صفحه گوشی، ربات یک جهش می‌کند.

با جهش‌های بموقع و پی در پی باید سفرتان را از لای چرخ دنده‌ها طی کنید. در این بازی بیش از 50 مرحله مختلف را پشت سر می‌گذارید و می‌توانید ربات‌های مختلف جدیدی (بیش از 20 ربات) را صاحب شوید و با استفاده از آنها به راه ادامه دهید. البته بازی یک حالت آزاد هم دارد که مرحله‌ای نیست و می‌توانید با ادامه دادن مسیری تا بی‌نهایت رکوردهای جدید ثبت و در جدول رکوردها خودتان را با دیگران مقایسه کنید. گرافیک بازی بسیار فانتزی و هیجان‌انگیز است.

مواظب باشید برق قطع نشود

اگر بازی‌های فکری را دوست دارید، این یک پیشنهاد فوق‌العاده است. در این بازی یک هدف دارید: نگذارید برق برود. یک نقشه دارید که شبکه برق‌رسانی روی آن مشخص شده است. چند نیروگاه، برق را وارد شبکه کرده و در مسیر شهرها و ایستگاه‌ها برق را مصرف می‌کنند. شما باید مطمئن باشید هیچ وقت برق هیچ یک از این قسمت‌ها قطع نمی‌شود، پس باید به اندازه برق تولید کنید.

در این بازی با چالش‌هایی مختلف رو‌به‌رو می‌شوید مثلا میزان مصرف برق در طول شبانه روز تغییر می‌کند و شما باید با ذخیره و اضافه کردن به برقی که وارد شبکه می‌کنید این تغییرات را مدیریت کنید. با محدودیت‌های تولید، توزیع و... هم روبه‌رو خواهید بود.

این بازی به دانش فنی نیاز ندارد، بیشتر باید با اعداد کار کرده و تعادل را با اعداد و ارقام در شبکه برقرار کنید. این بازی را نروژی‌ها ساخته‌اند و اساسش اتفاقات واقعی صنعت برق است.

پس زمینه‌های بارانی

این روزها که منظره خیابان‌های باران زده و پنجره‌هایی را که قطرات باران از بیرون روی آن نشسته زیاد می‌بینید، می‌توانید موبایلتان را هم با آن هماهنگ کنید.

Raindrops Live Wallpaper تصاویر زیادی از لحظات بارانی دارد که می‌توانید هر کدام از آنها را برای پس‌زمینه گوشی‌تان انتخاب کنید. همه این عکس‌ها و تصاویر کیفیت HD دارند و زنده هستند.

یعنی می‌توانید حرکت قطرات و حال و هوای بارانی را روی گوشی‌تان احساس کنید و فقط یک عکس زیبای خشک و خالی دریافت نمی‌کنید. قطرات باران روی صفحه گوشی شما از بالا به پایین می‌لغزند که منظره زیبایی ایجاد می‌کند. این برنامه به‌صورت بسیار بهینه‌ای از منابع گوشی شما بهره می‌برد و مثل خیلی دیگر از برنامه‌های تصاویر پس‌زمینه زنده، سرعت گوشی شما را کند نمی‌کند. اگر شما هم باران و حال و هوایش را دوست دارید، این برنامه را امتحان کنید.

پاساژ آنلاین

تا حالا شده وقتی به یک مرکز خرید یا پاساژ می‌روید دلتان بخواهد همه مغازه‌ها و فروشگاه‌های موردنظرتان را یکجا و در کنار هم ببینید؟ «پاساژ» این تجربه را در خرید اینترنتی برای شما فراهم می‌کند. همچنین به‌عنوان یک فروشنده، فروشگاه شما را در دید هزاران خریدار قرار می‌دهد. می‌توانید محصولات جدید و متنوعی از پوشاک، لوازم آرایشی و بهداشتی، کالاهای دیجیتال و لوازم منزل گرفته تا لوازم پزشکی و سلامت، اسباب بازی و ورزشی را بیابید و بخرید. به‌عنوان خریدار، پاساژ امکاناتی مثل جست‌وجوی آسان بین صدها گروه و محصول، دنبال کردن فروشگاه‌های مورد علاقه، دیدن امتیازات و نظرات خریدان دیگر، ارتباط با فروشنده و طرح سوال و خرید آسان و امن از طریق درگاه پرداخت آنلاین و … را در اختیار شما قرار می‌دهد. به‌عنوان فروشنده هم به شما امکان می‌دهد به‌صورت رایگان یک فروشگاه بسازید و اجناسی را که می‌خواهید در آن بفروشید. اگر از خریداران حرفه‌ای اینترنتی هستید یا به دنبال فروش اجناس خود به‌صورت آنلاین، پاساژ را نصب کنید.

سیاوش رحمانی

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها