امروز منصوریان در مصاحبه‌اش به صورت کاملا سربسته و رمزآلود از دلیل اصلی مشکلات رحمتی درون تیم پرده برمی‌دارد.
کد خبر: ۹۸۶۰۷۸
پشت پرده اختلاف اصلی رحمتی با منصوریان: همان همیشگی

به گزارش جام جم آنلاین ، در این مدت دلایل زیادی در اختلاف پیش آمده میان مهدی رحمتی و منصوریان مطرح شده اما مهم‌ترین دلیل به نظر می‌رسد که از قلم افتاده است. پیش ازاین از تمسخر منصوریان درجلسه فنی، اختلاف با محمد خرمگاه و مسائل دیگر به عنوان اختلاف این دو نام‌برده می‌شد اما این مسائل که ففط مربوط به زمان منصوریان است. این در حالیست که گفته می‌شود مشکل رحمتی درون تیم مشکلی است که در زمان مظلومی و قلعه نویی هم وجود داشته و باعث زمین خوردن آنها شده. مطمئنا هیچ کدام از دلایلی که این روزها از آن نام‌برده می‌شود نمی‌تواند دلیل زمین خوردن مربیان قبلی باشد.

امروز منصوریان در مصاحبه‌اش به صورت کاملا سربسته و رمزآلود از دلیل اصلی مشکلات رحمتی درون تیم پرده برمی‌دارد.«متاسفانه بعضی‌ها دوست دارند آب گل آلود شود و شاه ماهی صید کنند. من اجازه نمی‌دهم این افراد از آب گل آلود استقلال برای خود ماهی بگیرند. فعلا به همین کلی گویی بسنده می‌کنم و جزییات بیشتری نمی‌گویم. مگر آنکه این افراد که الان هیچ سمت و پستی در استقلال ندارند از اختلافات درون خانوادگی استقلال به نفع خود استفاده کنند.»

در این سال‌ها آنقدر از فرد پشت پرده استقلال گفته و نوشته شده و به اسم‌های مختلف از او نام‌برده شده که یک اشاره برای شناختن او کافی است. همان «م. ب» معروف. همان که مظلومی فصل گذشته نام مستعار او را مطرح کرد. بعضی «م.ب» شنیدند و بعضی «م.ر»اما ظاهرا این که کدام را شنیده‌اید فرقی ندارد چون هر دو در یک جبهه قرار دارند. همان‌هایی که به گفته مظلومی به منزل فرهاد مجیدی رفتند تا او را سرمربی کنند. همان‌هایی که ابتدای فصل و قبل از آمدن منصوریان باز هم تلاش کردند تا به هدفشان برسند. مشکل اصلی رحمتی با منصوریان این روزها همان مشکل همیشگی است. فردی که سال‌هاست پشت پرده حضور دارد و نقشش در تیم بسیار بیشتر از در صحنه‌های استقلال پررنگ است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
همنفس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۳۵ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۴
۰
۰
اون كیه ؟ اون كیه ؟؟
جلال
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۴۴ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۵
۰
۰
منصوریان باید مشكل رو تو خودش پیدا كنه و گرنه سال قبل مظلومی بهترین نتایج رو گرفت واگر حمایت میشد امروز صدر جدول بودیم اما امان دستهای پشت پرده .دستهایی كه منصوریان رو علم كردند

نیازمندی ها