شعله های آتشی که محل جمع آوری ضایعات چوبی، کتابخانه و کتاب در پارکینگ یک ساختمان 6 طبقه اداری تجاری را در بر گرفته بود با عملیات به موقع آتش نشانان مهار و خاموش شد.
کد خبر: ۹۸۴۳۰۳
حریق در محل انباشت لوازم اضافی در یک ساختمان اداری تجاری +عکس

به گزارش جام جم آنلاین از سازمان آتش نشانی تهران، پس از اطلاع رسانی این حادثه به سامانه 125 آتش نشانی تهران در ساعت 11:55 دقیقه صبح امروز بلافاصله آتش‌نشانان ایستگاه های 53، 73 و نیز خاور حامل دستگاه تنفسی به محل حادثه در خیابان مطهری، خیابان میرعماد اعزام شدند.

بنا به اظهار افسر آماده منطقه 6 عملیات سازمان آتش نشانی تهران، در طبقه همکف و در گوشه ای از پارکینگ یک ساختمان 6 طبقه اداری تجاری مقداری زیادی لوازم اسقاطی از جمله وسایل چوبی، کتابخانه و همچنین کتاب و مجله انباشته شده بود که ناگهان این مکان به علت نامعلومی دچار آتش سوزی شد.

حمید بهروزی اضافه کرد: با توجه به تعطیلی این ساختمان در روز پنج شنبه و نبود افراد در طبقات بالایی خوشبختانه این حادثه مصدومی نداشت فقط در ساختمان مجاور آن به علت نفوذ دود، سه نفر در راهرو گرفتار شده بودند که با تلاش آتش نشانان هرسه نفر به سلامت از ساختمان و میان دود به بیرون منتقل شدند.

وی تصریح کرد: آتش نشانان بی درنگ با استفاده از تجهیزات خاموش کننده به مقابله با این آتش سوزی مشغول شدند و با مهار به موقع آن از سرایت آتش به قسمت دندان پزشکی واقع در مجاورمحل آتش سوزی و همچنین طبقات فوقانی ساختمان جلوگیری کردند.

افسر آماده منطقه 6 عملیات سازمان آتش نشانی تهران گفت: نیروهای آتش نشانی پس از مهار شعله های آتش، دود حاصل از این آتش سوزی را از طبقات بالایی این ساختمان 6 طبقه و همچنین زیرزمین آن به خارج از ساختمان تخلیه کردند.

بهروزی در خاتمه اعلام کرد که علت آتش سوزی و نیز میزان خسارت وارده هم اکنون توسط کارشناسان آتش نشانی منطقه در حال بررسی است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها