پلان آخر

برداشت 27

گفت‌وگوی عادل فردوسی‌پور با شهاب حسینی به مناسبت شب یلدا در برنامه نود تنوع خوبی از فوتبال تا سینما داشت. ابتدا از فوتبال شروع شد و این‌که حسینی فوتبالیست بوده و پس از مدتی به دلیل مصدومیت مجبور شده رهایش کند.
کد خبر: ۹۸۳۹۶۹

در بخش علاقه‌مندی‌های فوتبالی، حسینی از مسی به عنوان بازیکن محبوبش نام برد، اما گفت که بازیکن مورد پسندش در کل دوران زیدان است. او اشاره هم کرد که تماشای فوتبال علاوه بر لذت، برایش بسیار در سینما منبع ایده بوده است. وقتی صحبت به مجری‌گری حسینی در برنامه اکسیژن و تعریف فردوسی‌پور از اجرایش رسید، او از اتفاقی در آن برنامه یاد کرد که یک‌بار تا 26 برداشت نتوانست متن را به درستی اجرا کند و از هوش رفت تا این‌که وقتی به هوش آمد، باز هم اصرار کرد که دوباره انجامش دهد که بالاخره در برداشت 27 این کار ممکن شد.

بازیگر پرکار

شبنم قلی‌خانی، بازیگر سریال «هشت و نیم دقیقه» در گفت‌وگو با فارس گفته است: بعد از پایان بازی‌ام در سریال «هشت و نیم دقیقه» مشغول بازی در نمایش «پوست انداختن» شدم. در این مدت مدام نقش‌هایی شبیه به یکتا را برای کارهای تصویری پیشنهاد می‌دهند که تا الان همه را رد کردم.

این بازیگر در ادامه افزوده: خیلی دوست داشتم تا بعد از 6 سال دوری از تئاتر روی صحنه روم که خوشبختانه این نمایش به من پیشنهاد شد و بعد از این‌که روی صحنه رفتم،‌ مدام پیشنهاد بازی در تئاتر دارم. وی با اشاره به حضور مداوم خود در آثار تصویری و نمایشی تصریح کرده: خیلی‌ها می‌گویند سختت نیست که بلافاصله بعد از بازی کردن در یک سریال،‌ دو نمایش را پشت سر هم بازی می‌کنی؟ اما نه اصلا سخت نیست و حس می‌کنم بازی در تئاتر راحت‌تر از سریال است.

از پزشکی تا خوانندگی

شبکه دو در شب یلدا و در قالب برنامه شب چله میزبان هنرمندان مختلفی ازجمله محمد اصفهانی بود که این خواننده به خاطرات جالبی از شروع فعالیتش در موسیقی اشاره کرد. اصفهانی گفت که یکی از اولین قطعه‌هایش را که ساخت به دفتر موسیقی و سرود برد و آنجا با فریدون شهبازیان مواجه شد و اثرش را به او داد. به گفته اصفهانی، از شهبازیان خواست که علیرضا افتخاری که از خوانندگان مطرح و شناخته شده آن روزها بود، آن را بخواند. اصفهانی ادامه داد پس از خروج در حال دور شدن از دفتر موسیقی بود که فردی دنبالش آمد و گفت که آقای شهبازیان می‌خواهد شما را ببیند. در بازگشت شهبازیان خواست که اصفهانی خودش آن را بخواند که اصفهانی پاسخ داده رشته‌اش پزشکی است نه موسیقی.

واشقانی و مسئولیت مهم

مجید واشقانی بازیگری که در سال‌های اخیر پیشرفت محسوسی داشته و توانسته توازن مناسبی میان حضور در آثار جدی و طنز داشته باشد، هفته اخیر مهمان برنامه امروزی‌ها شد.

او در این برنامه شخصیت مهم و مورد علاقه‌اش در زندگی را حضرت علی(ع) عنوان کرد. پاسخ او در جواب سوال پیامکی برنامه نیز در نوع خود بسیار جالب بود.

واشقانی که در تعدادی از سریال‌های پرمخاطب تلویزیون حضور موثری داشته در جواب این پرسش که اگر روزی عهده‌دار مسئولیت مهم یک اداره یا نهاد شود، اولویت کاری‌اش چه خواهد بود را این گونه داد که در همان ابتدا عذر تمام افرادی که در آن اداره کار نمی‌کنند را خواهد خواست و آنها را از کار اخراج خواهد کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها