مردی که دوستش را با ضربه چاقو کشته بود، در آخرین جلسه بازپرسی مدعی شد، به خاطر درگیری بر سر پول مواد مخدر، مرتکب قتل شده است.
کد خبر: ۹۷۴۹۰۱
قتل دوست به خاطر پول شیشه +عکس

به گزارش جام‌جم، شامگاه بیست‌و‌چهارم اسفند سال گذشته، مردی با کلانتری 102 پاسداران تماس گرفت و ازدرگیری دو جوان در یکی از بوستان‌ها خبر داد. ماموران با حضور در آنجا مشاهده کردند، مردی با ضربه‌های چاقو زخمی شده است. او به بیمارستان منتقل شد، اما به دلیل شدت خونریزی فوت کرد.

ماموران در ادامه تحقیقات، موفق به یافتن متهم به قتل فراری شدند و او دستگیر شد. متهم که معتاد بود، در جریان تحقیقات اولیه مدعی شد، مقتول و دوستانش او را به خانه‌ای منتقل کرده‌اند و وی در دام شیطانی گرفتار شده و از او فیلم سیاه تهیه کرده‌اند. با توجه به ادعای این متهم، ماموران اداره دهم پلیس آگاهی تهران به تحقیق در ارتباط با انگیزه عامل جنایت پرداختند که معلوم شد، چنین ادعایی صحت نداشته است.

در ادامه، متهم به قتل پس از بازسازی صحنه قتل روانه زندان شد. متهم دیروز و با گذشت 9 ماه از این جنایت برای آخرین دفاع در شعبه ششم بازپرسی دادسرای جنایی تهران حاضر شد. این‌بار وی با پشیمانی به بازپرس محسن مدیرروستا گفت: من شیشه مصرف می‌کردم و با مقتول دوست بودم. دو شب قبل از جنایت، مقداری پول به دوستم دادم تا برایم شیشه بخرد که نخرید و ناپدید شد. پس از دو روز در یکی از بوستان‌ها با او ملاقات کردم و وی برایم پایپ آورد و مدعی شد، پولی را که برای خرید شیشه به او داده‌ام، خرج کرده است.

وی ادامه داد: عصبانی شدم و از او خواستم پولم را برگرداند که با هم درگیر شدیم. در جریان دعوایمان، چاقویی را که همراه داشتم، به سمتش گرفتم که او زخمی شد. از ترس فرار کردم و چند روز بعد متوجه شدم مرده است .

متهم با تجدید قرار قانونی روانه زندان شد و قرار است بزودی پرونده وی با صدور جلب به دادرسی به دادگاه کیفری استان تهران ارسال شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها