حساس‌ترین بازی لیگ برتر جزیره در میان آه و افسوس هواداران منچسترسیتی که تعداد زیادی از آنها دقایقی زودتر ورزشگاه اتحاد را ترک کرده بودند، با برتری 3 بر یک تیم چلسی به پایان رسید.
کد خبر: ۹۷۴۷۸۹

آبی‌های شهر لندن که هر 7 بازی گذشته خود را در لیگ جزیره با پیروزی پشت سر گذاشته بودند، این بار در جدال صدرنشینی با منچسترسیتی، هشتمین برد متوالی را جشن گرفتند. این پیروزی درحالی برای شاگردان آنتونیو کونته به دست آمد که تیم منچسترسیتی در نیمه‌ اول و تا دقیقه 60 تیم برتر میدان بود. آبی‌های شهر منچستر که در نیمه اول چهار موقعیت مسلم گلزنی را از دست دادند در آخرین دقیقه با اشتباه گری کهیل، که به اشتباه دروازه خودی را باز کرد به گل رسیدند. این برتری در نیمه دوم و تا قبل از دقیقه 60 هم ادامه داشت. سیتی در این دقایق برای چندمین بار در موقعیت گلزنی قرار گرفت اما با بی‌دقتی دیبروینه و آگوئرو این فرصت‌ها از دست رفت تا با یک ضدحمله کار به تساوی کشیده شود. این ضدحمله را دیگو کاستا تبدیل به گل کرد. با این حال ضدحمله‌های بعدی چلسی هم در راه بود. گل دوم این تیم درحالی به ثمر رسید که باز هم سیتی توپ و میدان را در اختیار داشت اما چلسی با 3 ضربه از داخل زمین خودی توپ را وارد دروازه براوو کرد. زننده این گل که در دقیقه 70 به ثمر رسید ویلیام بود.

چلسی درست در دقیقه 90 با یک ضدحمله دیگر تیر خلاص را به قلب سیتیزن‌ها شلیک کرد و این بار توسط آدن هازارد به گل رسید. با این برتری، شاگردان کونته 34 امتیازی شدند و به صدرنشینی خود در لیگ برتر ادامه دادند. سیتی هم با پذیرفتن دومین شکست این فصل در امتیاز 30 باقی ماند تا برای رسیدن به صدر جدول کارش دشوارتر از قبل باشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها