عامل جنایت پارک وی که مرد سرایدار را زخمی کرده و همسر او را کشته بود، بزودی پای میز محاکمه قرار می‌گیرد.
کد خبر: ۹۷۳۷۸۶

به گزارش جام‌جم، متهم که محمود نام دارد بامداد هجدهم خرداد امسال در حالی که مسلح بود مقابل شرکتی در کوچه بهروز در نزدیکی پارک وی، زن و مرد سرایداری را در حال بازگشت به خانه، هدف شلیک‌های مرگبار قرار داد. مرد مسلح بعد از آن در تاریکی شب گریخت. با حضور بازپرس سجاد منافی آذر، کشیک قتل دادسرای جنایی تهران و تیم بررسی صحنه جرم معلوم شد زن جوان با اصابت چهار گلوله کشته شده و شوهرش هم با شلیک گلوله زخمی شده است. این مرد با تلاش پزشکان از مرگ نجات یافت.

تحقیقات نشان می‌داد قاتل فراری مرد جوانی است که با این خانواده آشنایی داشته و پس از جنایت به طرز مرموزی از محل کارش ناپدید شده است. با مشخص شدن هویت متهم به نام محمود او تحت تعقیب پلیس قرار گرفت و مدتی بعد دستگیر شد. او به قتل زن جوان و زخمی کردن شوهر وی اعتراف کرده و روانه زندان شد. عامل جنایت مدتی پیش با انتقال به محل جنایت، صحنه قتل زن سرایدار را بازسازی کرد و با تجدید قرار قانونی به زندان انتقال یافت.

متهم به قتل چند روز پیش برای آخرین دفاع در جلسه بازپرسی نزد بازپرس شعبه سوم دادسرای جنایی تهران منتقل شد و با اعتراف به قتل زن جوان و زخمی کردن شوهر او گفت: چند ماه قبل با زن جوان (مقتول) در خیابان آشنا شدم و با هم تماس داشتیم تا این که او پس از مدتی ادعا کرد همسر دارد و مزاحمش نشوم. من به زن سرایدار علاقه‌مند شده بودم و او تهدید می‌کرد موضوع را به همسرش می‌گوید. وقتی فهمیدم تهدیدهایش جدی است، تصمیم به قتل هر دوی آنها گرفتم. شب حادثه کمین کردم تا آنها وارد کوچه شوند. وقتی زن مورد علاقه‌ام همراه همسرش به مقابل خانه رسیدند، به طرفشان شلیک کردم.

متهم به اتهام مباشرت در قتل زن جوان با صدور جلب به دادرسی بزودی در دادگاه کیفری یک تهران محاکمه می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها