رئیس فدراسیون فوتبال به دنبال سقوط هواپیمایی که اعضای تیم چاپه‌کوئنسه را به کلمبیا می‌برد، به رئیس فدراسیون فوتبال برزیل تسلیت گفت.
کد خبر: ۹۷۳۵۴۰
تسلیت تاج به همتای برزیلی به دلیل سقوط هواپیمای تیم چاپه‌کوئنسه

به گزارش جام جم آنلاین و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال در پیامی به رئیس فدراسیون فوتبال برزیل، حادثه سقوط هواپیما در کلمبیا و درگذشت اعضای تیم چاپه‌کوئنسه را تسلیت گفت.

متن پیام مهدی تاج به مارکوپولو دلنرو، رئیس فدراسیون فوتبال برزیل به شرح زیر است:

«با کمال تأسف و تأثر با خبر شدیم که حادثه هوایی دلخراشی صبح دیروز (سه‌شنبه) به وقوع پیوست که در این حادثه سقوط هواپیما، اعضای تیم چاپه‌کوئنسه، تعدادی از اصحاب رسانه و سایر خدمه پرواز حضور داشته و جان خود را از دست دادند.

این خبر بسیار تأثربرانگیز بود و همه را در بهت و حیرت فرو برد و به‌خصوص اینکه متوجه شدیم در این پرواز تقریباً اکثر مسافران و خدمه پرواز جان خود را از دست داده‌اند. همه جامعه فوتبال ایران و فوتبال دوستان ایرانی خود را در غم شما شریک می‌دانند و به خانواده‌ها و بازماندگان جان باختگان این حادثه و تمام مصدومان آن تسلیت گفته و ابراز همدردی می‌کنند و این واقعه‌ای فراموش ناشدنی است.

امروز روز بسیار حزن انگیزی برای فوتبال جهان است و ما خود را در غم و اندوه شما شریک می‌دانیم. لطفاً مراتب همدردی و ابراز تسلیت من و فوتبال ایران را به خانواده‌ها و بازماندگان قربانیان این حادثه اعلام کنید».

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها