سرمربی تیم فوتبال استقلال پس از تساوی برابر گسترش با تاکید بر اینکه روی دو اشتباه فردی بازی برده را با مساوی کردند گفت: مسیرم مشخص است و اجازه نمی‌دهم کسی برایم دست انداز درست کند.
کد خبر: ۹۷۲۲۰۹
منصوریان: اجازه نمی‌دهم برایم دست‌انداز درست کنند

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از مهر، علیرضا منصوریان پس از تساوی ۲ بر ۲ شامگاه جمعه تیمش برابر گسترش فولاد به خبرنگاران حاضر در سالن کنفرانس ورزشگاه آزادی گفت: از هوادارانمان به خاطر حضور در این شرایط سخت تشکر می کنم. قبل از صحبت های فنی ام به نمایندگی از باشگاه از هواداران عذرخواهی می کنیم.

وی ادامه داد: امروز فوق العاده خوب بازی کردیم و مالک توپ بودیم و تا دقایق پایانی خوب بودن را ادامه دادیم و روی دو اشتباه فردی بازی برده را به حریف واگذار کردیم و شرمنده هواداران شدیم که از آنها عذرخواهی می کنم.

وی افزود: ما فوق العاده بودیم و نشاط را به ورزشگاه آوردیم. اما این بازی یک پیام برای بازیکنان من داشت و آن اینکه به تیمی که خوب بازی کند امتیاز نمی دهند. ما هر کاری خواستیم در زمین کردیم. می توانستیم حتی سه بر صفر و چهار بر صفر هم به برتری برسیم. اما در دقایقی که باید تمرکز می کردیم دو اشتباه فردی داشتیم که گل خوردیم. خیلی خوب بازی کردیم اما به بازی خوب امتیاز نمی دهند.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در مورد تاثیر اخراج دروازه بان گسترش در عوض شدن بازی گفت: اتفاقا اخراج این بازیکن باعث شد بازیکنان با جدیت بیشتری کار کنند اما اشتباهات فردی کار ما را سخت کرد.

مصنوریان که به نظر می رسید بازیکنان استقلال پس از چند بازی خوب احساس می کردند به راحتی می توانند به برتری برسند گفت: با نظر شما موافق هستم. بازیکنان من باید یاد بگیرند که فوتبال 90 دقیقه است و تا زمان سوت داور باید تلاش کنند. با این حال نمی خواهم بگویم که دچار غرور شده بودند اما احساس می کردند که بازی را برده اند.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در مورد مصاحبه هایی که علیه وی و تیمش صورت می گیرد گفت: من به این مسائل توجه نمی کنم و اجازه نمی دهم که کسی دست انداز برایم درست کند. از مربیان گذشته ام یاد گرفته ام که فقط تلاش کنم و به جلو نگاه کنم و به طرفین نگاه نکنم. هر کسی می تواند در مورد من و تیمم اظهار نظر کند اما تمرکز من روی تمرین و تلاش است و اصلا مایل نیستم به سمت این مسائل بچرخم. فقط رو به جلو نگاه می کنم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
farhad
-
۱۹:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۵
۰
۰
اقای منصوریان تو رو خدا بیخیال سرمربی گری استقلال شو,اخه 10 نفر بودن گسترش فولاد؛ دفاع كردن و به عقب كشیدن اونم با 11 نفركجای دنیا مرسوم هست همه بازی ها همین جور استقلال بازی میكنه اینقدر حرص خوردم سر این بازی.
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها