لشکر مصدومان منصوریان، از کاوه تا وریا

مقصر کیست؟!

استقلال وضعیتی بحرانی دارد. مصدوم پشت مصدوم. خبر بد پشت خبر بد. منصوریان احتمالا می‌خواهد برای تیمش قربانی بدهد، چون در داخل تیم این طور صحبت می‌کنند که شاید آه پشت تیم است و شاید چشم خورده‌اند. البته استقلال امسال تیمی نبوده که چشم بخورد. تیم‌هایی بوده اند که بهتر بازی کرده‌اند و طبیعتا ابتدا باید همه سراغ آنها برود نه استقلال. وضعیت تیم منصوریان خوب نیست. بحران مصدومیت در تیم او به وجود آمده است.
کد خبر: ۹۶۹۶۲۰

کنعانی‌زادگان

امسال اولین بازیکنی که در استقلال مصدوم شد، محمدحسین کنعانی‌زادگان بود. او در دیدار استقلال و استقلال خوزستان می‌خواست یک توپ را بگیرد که پایش روی زمین کشیده و بعدها متوجه شد رباط صلیبی پاره کرده است. برای همه عجیب بود که چطور این بازیکن به فاصله کمی از تمرینات بدنسازی استقلال، رباط صلیبی پاره کرده است.

خسرو حیدری

بعد از او نوبت به خسرو حیدری رسید. این بازیکن در دیدار با سیاه‌جامگان مصدوم شد. خیلی زود برگشت تا برابر سایپا بازی کند، ولی بین دو نیمه به خاطر درد تعویض شد. از آن زمان تا به حال مشکل دوقلوی پای چپ او به طور کامل حل نشده است. زمان بازگشت دقیق خسرو هنوز مشخص نیست.

وریا غفوری

مدافع راست استقلال در آستانه بازی با فولاد در تمرین این تیم مصدوم شد. با اندکی تاخیر مشخص شد مینیسک این بازیکن آسیب دیده و باید جراحی کند. وریا هم نزدیک به سه ماه از میادین دور خواهد بود.

کاوه رضایی

حالا نوبت به کاوه رضایی رسیده است. مهاجم استقلال که امسال سه گل زده و دو پاس گل داده، در تمرین این تیم مصدوم شده و اخبار ضد و نقیضی درباره‌اش شنیده می‌شود. کاوه می‌گوید مصدومیتش جدی نیست، ولی کادر پزشکی آبی‌ها می‌گوید تازه امروز از پای آسیب‌دیده‌اش تست نهایی می‌گیرند تا مشخص شود وضعیتش به چه شکل است.

تکلمه

این میزان مصدومیت در استقلال کمی عجیب است. خیلی‌ها معتقدند تمرینات بدنسازی عامل این اتفاقات بوده است. منصوریان امسال استیون جونز انگلیسی را به استقلال آورد. او را میک مک درموت به سرمربی آبی‌ها معرفی کرد؛ مربی بدنساز سابق تیم ملی. منصوریان از همان روز اول اعتقاد داشت جونز حرفه‌ای است. استقلال به ارمنستان رفت و بدنسازی کرد. منصوریان در این اردو اصرار داشت به بدن بازیکنان زیاد فشار وارد نشود. این بود که استقلال خوب بدنسازی نکرد و سپس بازیکنان از منصوریان خواستند در اولین تعطیلی لیگ باز هم بدنسازی کنند. این اتفاق صورت گرفت و به بدن بازیکنان فشار آمد. بعضی‌ها می‌گویند اگر از روز اول بدنسازی درستی انجام می‌شد و تیم دوباره بدنسازی نمی‌کرد، این اتفاق‌ها نمی‌افتاد. با این حال باید کادر فنی و پزشکی استقلال در این باره بیشتر توضیح دهند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها