پشت پرده سو‌ءاستفاده شبکه‌های ماهواره‌ای از هنرمندان

بازگشت از جهنم جِم

بعد از هرمز سیرتی بازیگر پابه سن گذاشته که چند ماه بعد از حضور در ترکیه و همکاری با شبکه ماهواره ای جم به تهران بازگشت به تازگی سپیده توفیق گوینده زن این شبکه هم به تهران بازگشته است.
کد خبر: ۹۶۵۳۶۸
گوینده زن شبکه «جم» به کشور بازگشت +عکس

به گزارش جام جم آنلاین از سینما ژورنال، توفیق در بخش خبر اقتصادی این شبکه مشغول به همکاری بود. توفیق که از همکاران دفتر استانبول این شبکه بوده آن طور که خودش گفت به دلیل شرایط بد کاری و برخوردهایی که اخیرا در تبدیل وضعیت شغلی همکاران این شبکه پیش آمده به ایران بازگشته است.

توفیق البته در زمره آن بخش از همکاران این شبکه که در هفته های اخیر تبدیل وضعیت شدند نبوده است و اظهار داشت: فقط به خاطر برخوردهای غیرحرفه ای دست اندرکاران شبکه از همکاری استعفا دادم. آنها مایل به همکاری بودند اما شخصا فضایی غیرحرفه ای را حاکم بر محیط کار دیدم و ترجیح دادم همکاری ام را قطع کنم.

مدیر شبکه جم در دو هفته اخیر با نامه ای به مدیر دفتر آنتالیا از وی خواسته بود که وضعیت کاری تمامی همکاران این بخش از قراردادی به پروژه ای تغییر یابد و همین امر سبب ساز برخی نارضایتی ها شده بود.

البته که این مدیر کوشید با ساختن تیزرهایی که در آنها برخی از همکارانش درباره امتداد خوشی و خرمی در همکاری با جم سخن می گویند برخوردهای سفت و سختی مدیریتی را توجیه کند اما آنچه مشهود است اینکه امتداد این وضعیت با بازگشت برخی دیگر از همکاران وطنی این شبکه همراه باشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱۲
شوكت
-
۱۶:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۶
۰
۰
باید بسیار مراقب بود چون بعضی ازاین افراد استعداد جاسوس بودن رو دارند.
رضا
-
۱۸:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۶
برادر یا خیلی جوانی و یا تلویزیون زیاد نگاه میكنی, كلی هزینه میكنند و جاسوس تربیت میكنند كه شما به این راحتی اونها را شناسائی كنی.
جلال
-
۱۸:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۶
الكی تهمت نزن
شوكت
-
۰۹:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۷
اقا رضا فكر كنم كه شما پای تلویزیون خوابت برده،یه كمی اگر اگر اطلاعات داشتی می دانستی كه بیگانگان از هر طریقی به دنبال جاسوسی و شستشوی فكری افرادمورد نظرشان هستندو همیشه جاسوسان نباید از رتبه علمی بالایی برخوردار باشند یا اینكه خیلی روی انها هزینه كنند تا جاسوس باشند .هر جاسوس ارزش و قیمت خودش رو داره و همچنین زمان و مدت معین .واحتیاط كردن شرط عقله .
علی
-
۱۲:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۷
باسلام جاسوسی هم درجاتی داردودر طبقه بندی خاص خود قرار دارد اگر دقت كنید می بیند كه در این زمانه به انگلستان روی هنرمندان ما وتاثیر آنها برروی قشر جوان حساب باز كرده اینها سربازان پیش قراول آنها هستن
رضا
-
۱۸:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۷
شوكت ,من در باره جاسوس صحبت كردم نه خبر چین, شما لطفاً درمورد تفاوت انها كمی بیشتر تحقیق كن, یك بچه 5 ساله هم میتواند خبر چین باشد ولی برای جاسوسی ........
روح الله
-
۱۸:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۶
۰
۰
امدی كه امدی سرت به سنگ خورد امدی چه زود رفتی چه دیر امدی دشمن امریكایی رو از نزدیك نظاره كردی امدی
بهرام
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۷
روح الله جان، كاری كه تو با نظم و نثر فارسی در این نوشته ات كردی، آمریكا با ویتنام نكرد.
ث
-
۱۸:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۶
۰
۰
اقا چه وضعه شه ، كشور بی در پیكر شده؟؟؟ این امنیت نمیشه كه هر كه بیاد و بره
این طور افراد باید هر هفته حداقل 2 بار خودشون رو بمعرفی كنن
و تحت نظر باشن ، خیانت كار همیشه خیانت كاره چه به كشور چه به ملت درضمن
توبه گرگ مرگه هرچند این گرگ ها توبه نمی كنن كه هیچ طلب كار هم هستن .
نرم افزار موبایل
-
۲۳:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۶
۰
۰
بایدجاذبه ایجادكردمابایدجوانان ونیروهای متخصص.خودمان روحذب كنیم دافعه وتنگ نظری جواب نمیدهد
جم
-
۰۹:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۷
۰
۰
لطفا شبكه جم رو فراموش كنید و از برگشت درصدی از رفته ها ذوق نكنید لطفا كم كاری ها و سو مدیریت خودتان را پشت این مسایل پنهان نكنید
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۷
۰
۰
یه نگاه به عكس این خانوم بندازید انگار مجسمه پلاستیكی بی روح! هرچی رنگ و بتونه هست مالیده تو اون صورتش طوری كه چشماش زوركی باز میشه با اون خنده دروغین نمایشی و زوركی
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها