بازیکن استقلال، شاگرد کاناوارو می شود / کاوه رضایی: هنوز هیچ چیز قطعی نیست

کاوه رضایی یکی دیگر از همان خریدهای گران قیمت استقلال است که تا این هفته هنوز موفق نشده یک ستاره تمام عیار برای تیمش باشد هر چند گاهی اوقات هم خوش درخشیده است.
کد خبر: ۹۶۲۸۲۳
بازیکن استقلال، شاگرد کاناوارو می شود / کاوه رضایی: هنوز هیچ چیز قطعی نیست

به گزارش جام جم آنلاین ، مذاکره این بازیکن با یک باشگاه چینی ممکن است تبعات بدی برای او به همراه داشته باشد و با واکنش مسئولان باشگاه استقلال روبرو شود. در واقع مذاکره یک بازیکن با باشگاه دیگر قانونی نیست اما به هر حال گفته می شود باشگاه تیان جین چین خواهان به خدمت گیری کاوه رضایی است.

تیان جین کوآن جیان برای جذب کاوه رضایی با مدیربرنامه های این بازیکن صحبت هم کرده است.

کاوه رضایی در گفت و گو با جام جم آنلاین اظهار داشت: در رابطه با باشگاه چینی هنوز هیچ چیز قطعی نیست. هیچ مذاکره رسمی انجام نشده و همه چیز در حد حرف است. در واقع اجازه ای برای مذاکره رسمی وجود ندارد مگر اینکه باشگاه اجازه بدهد.

وی در ادامه گفت: این باشگاه تیان جین نام دارد و مدافع سابق تیم ملی فوتبال ایتالیا یعنی کاناوارو سرمربی آن است.

رضایی در پاسخ به این پرسش که این باشگاه چینی چگونه مشتری او شد گفت: این باشگاه از مدت ها پیش من را تحت نظر داشت!

البته بعید به نظر می رسد از میان تمام بازیکنان ایرانی این باشگاه چینی فقط کاوه رضایی را مد نظر گرفته باشد. گویا فیلم بازی های این بازیکن به باشگاه چینی ارسال شده و سپس مسئولان این باشگاه خواهان آشنایی بیشتر با نحوه بازی این بازیکن شده اند. کاوه رضایی که از تیم ملی هم دور شده در صدد است تا با پیوستن به یک باشگاه خارجی دوباره نظر کارلوس کی روش را جلب کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها