شهرداری اصفهان اجرا می‌کند:

«تفریح من بازی» برای شهروندان

طرح فراگیر «تفریح من بازی» که از اوایل مردادماه به ‌منظور ارائه یکی از الگوهای تفریح سالم به‌ همت کمیته فرهنگ تفریح و نشاط سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان اجرا شده تا پایان مهرماه ادامه خواهد داشت.
کد خبر: ۹۵۲۵۴۳
«تفریح من بازی» برای شهروندان

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین، دبیر کمیته فرهنگ تفریح و نشاط سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان گفت: سه هدف اجرای طرح «تفریح من بازی» ارائه الگوهای تفریحی ارزان، سهل‌الوصول و فراگیر برای مخاطبین شهر اصفهان است و این طرح از ششم مردادماه شروع و شامل چهار روش ارائه اجرایی چابک (میدانی)، مربی‌محور، استیج‌ها و ماشین تفریح است که تاکنون چند روش ابتدایی در 121 نقطه‌ مکان از شهر اصفهان در حال برگزاری است.

مجتبی روانان با ارائه مشخصات دو روش میدانی و مربی‌محور تصریح کرد: این مجموعه برنامه ها هر هفته از صبح سه‌شنبه‌‌ها شروع و تا شامگاه جمعه ادامه دارد؛ این طرح برای اولین بار از طریق اجراهای میدانی و مربی‌محور با عنوان یک الگوی تفریحی مستقیم و ارزان‌قیمت مخاطب را درگیر فرآیند بازی می‌کند.

دبیر کمیته فرهنگ تفریح و نشاط سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان ادامه داد: مدل مربی‌محور در حاشیه زاینده‌رود انجام می‌شود همچنین در روزهای پایانی هفته 20 مربی به ‌سراغ خانواده‌های مستقر در پارک های حدفاصل پل غدیر تا پل آذر رفته و هر مربی، حصیر به حصیر، آموزش بازی را ارائه داده و پس از پایان آموزش به سراغ حصیر بعدی می‌رود.

وی افزود: در مدل اجرایی چابک، چهار مربی و اجراکننده در قالب استیجی محدود و آسان با استفاده از وسایل مورد نیاز در پاتوق‌های تفریحی شهر به آموزش و اجرای بازی می‌پردازند.

روانان با بیان اینکه در طرح تفریح من بازی چهار بازی به شهروندان آموزش داده می شود، خاطر نشان کرد: بازی های «هاگرگری»، «تیزچین»، «ببین» و بگو» و «توپ‌چین» باعث افزایش روحیه گروه‌مداری و تقویت جمع خانوادگی شده و برای عموم سنین قابل استفاده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها