اتلتیکو ـ بایرن؛ مبارزه 2 فوتبال متفاوت

بازگشت کارلتو به مادرید

کارلو آنچلوتی، سرمربی بایرن مونیخ که ایتالیایی‌ها او را کارلتو صدا می‌زنند، امشب دوباره در مادرید روی نیمکت می‌نشیند؛ اما نه در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو. او روزهای خوش و ناخوش بسیاری در رئال‌مادرید داشت و از وقتی به بایرن پیوست تاکنون در چند مرحله به شیوه مدیریت فلورنتینو پرز، مدیر باشگاه رئال‌مادرید تاخت؛ اما امشب او به عنوان سرمربی بایرن مونیخ باید در برابر رقیب و همشهری رئال‌مادرید قرار بگیرد. شیوه فوتبالی که بایرن در سال‌های اخیر برای خود انتخاب کرده، مبتنی بر حفظ توپ و فوتبال تهاجمی است. پپ گواردیولا این تفکر را بشدت تقویت کرد و کارلتو آن را ادامه می دهد. بایرن هم‌اکنون از پنج بازی در بوندسلیگا 15 امتیاز دارد و مقتدرانه در صدر بوندسلیگا قرار گرفته است. این تیم در بازی اول خود در لیگ قهرمانان هم روستوف را تحقیر کرد تا نشان دهد در لیگ قهرمانان این فصل برنامه‌ای جدی برای قهرمانی دارد. از وقتی آنچلوتی به بایرن آمده برخی بازیکنان ازجمله ریبری بشدت از سرمربی جدید حمایت کرده‌اند تا مشخص شود او نیامده، جای خود را میان بازیکنان باز کرده است. همان اتفاقی که در زمان حضور او در رئال افتاد. او که استاد قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپاست، حالا در اندیشه به دست آوردن قهرمانی در بایرن است. او در یوونتوس به قهرمانی در اینترتوتوی اروپا رسید و همین طور دو بار در میلان و یک بار در رئال قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شد.
کد خبر: ۹۵۰۲۱۷

در برابر بایرن مونیخ، تیمی قرار دارد که استاد فوتبال دفاعی است. البته بعید است دیگو سیمئونه در زمین خود دست به بازی دفاعی بزند، اما اگر جلو بیفتد کمتر تیمی می‌تواند دروازه این تیم را بگشاید. دیگو سیمئونه در اتلتیکو مادرید کاری کرده که بازیکنانش همه راه‌های نفوذ را بر حریف می‌بندند و بخوبی هم این کار را انجام می‌دهند. آن‌قدر در کار دفاعی استاد هستند که لوییز انریکه، سرمربی بارسلونا بعد از تساوی یک بر یک اخیر گفت خوشحالم در لالیگا فقط یک اتلتیکو مادرید وجود دارد، چون نفوذ به این تیم بسیار دشوار است. سیمئونه برای گلزنی راه‌های بسیاری دارد، ازجمله فرناندو تورس و آنتوان گریژمان که سیمئونه معتقد است اگر این بازیکن فرانسوی بهترین بازیکن سال 2016 نشود، ظلمی بزرگ به فوتبال دنیا صورت گرفته است. ساعت 22 و 15 دقیقه امشب سوت سایمون مارکینیاک، داور 35 ساله کروات به صدا درمی‌آید تا ورزشگاه ویسنته کالدرون غرق در هیجان شود. 90 دقیقه‌ای که در تعیین تیم صدرنشین گروه چهارم نقش دارد.

در دیگر دیدارهای حساس امشب بارسلونا در خانه مونشن گلادباخ به میدان می‌رود و منچسترسیتی هم در خانه سلتیک بازی می‌کند. بارسا و سیتی در بازی‌های اول خود به برتری 7 بر صفر و 4 بر صفر دست یافته‌اند و امشب دو مهره کلیدی خود را در اختیار ندارند. بارسا بدون مسی و سیتی بدون دی‌بروین. این دو تیم گروه سوم، رقابتی فشرده برای تعیین سرگروهی دارند. تقابل مستقیم این دو تیم یعنی دو بازی چهارشنبه 28 مهر در منچستر و سه‌شنبه 11 آبان در بارسلون مشخص می‌کند که صدرنشین این گروه چه تیمی است.

برنامه بازی‌های امشب

گروه اول

1 ـ آرسنال، 2 ـ بازل، 3 ـ پاری‌سن‌ژرمن 4 ـ لودوگورتس (همه تیم‌ها یک امتیاز از تساوی یک ـ یک در بازی اول)

آرسنال ـ بازل

لودوگورتس ـ پاری‌سن‌ژرمن

گروه دوم

1 ـ ناپولی 3 امتیاز، 2 ـ بشیکتاش یک امتیاز، 3 ـ بنفیکا یک امتیاز 4ـ دیناموکیف بدون امتیاز

ناپولی ـ بنفیکا

بشیکتاش ـ دیناموکیف

گروه سوم

بارسلونا 3 امتیاز 2- منچسترسیتی 3 امتیاز 3- مونشن گلادباخ بدون امتیاز 4- سلتیک بدون امتیاز

مونشن گلادباخ ـ بارسلونا

سلتیک ـ منچسترسیتی

گروه چهارم

1 ـ بایرن‌مونیخ 3 امتیاز، 2 ـ اتلتیکومادرید 3 امتیاز، 3 ـ آیندهوون بدون امتیاز 4 ـ روستوف بدون امتیاز

روستوف ـ آیندهوون

اتلتیکومادرید ـ بایرن مونیخ

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها