می‌خواهند اسکوچیچ را بیاورند!

پوست موز یک خودی زیر پای منصوریان

عصبانیت سپاهانی‌ها از حضور پادوانی در تمرین استقلال

چرا گوش‌تان بدهکار نیست؟

حضور پادوانی در کمپ استقلالی‌ها واکنش تند مسئولان باشگاه سپاهان را به همراه داشته است.
کد خبر: ۹۳۸۹۹۲

این بازیکن برزیلی که با سپاهان قرارداد دارد در یکی دو روز قبل در تمرینات استقلال آفتابی شده است، طوری که حضور این بازیکن در تمرین آبی‌ها واکنش تند طلایی‌پوشان را به همراه داشته است. سپاهانی‌ها می‌گویند چرا در شرایطی که پادوانی با آنها قرارداد دارد باید در تمرین استقلال شرکت کند؟

مسعود تابش قائم‌مقام این باشگاه در این مورد می‌گوید: «این یک رفتار غیرحرفه‌ای است. پادوانی اگر می‌خواهد در تمرین استقلال شرکت کند ابتدا باید تکلیفش را با سپاهان روشن کند. نمی‌دانم چرا دوستان ما گوششان بدهکار نیست و این قائله را ختم نمی‌کنند. آقایان! پادوانی بازیکن ماست و با سپاهان قرارداد دارد.»

او ادامه داد: «ما بحثی نداریم. بهتر است پادوانی به اصفهان بیاید و تکلیف خودش را روشن کند. درباره حضور این بازیکن در تمرین استقلال هم باید بگویم که به وقتش آقای باقریان واکنش خود را نسبت به این ماجرا نشان خواهد داد.

بحث حضور پادوانی در استقلال در شرایطی مطرح شده است که به گفته مصطفی شهبازی، رئیس کمیته نقل و انتقالات این بازیکن نمی‌تواند قراردادش را به صورت یک طرفه فسخ کند و اگر می‌خواهد از سپاهان جدا شود حتما باید رضایت مسئولان این باشگاه را داشته باشد. شهبازی می‌گوید: «امکان فسخ قرارداد به صورت یکطرفه وجود ندارد. ما بارها این را به خود پادوانی هم گفته‌ایم. طرفین تا پانزدهم شهریور فرصت دارند تا به صورت توافقی موضوع را حل و فصل کنند در غیر این صورت کمیته انضباطی در این مورد تصمیم گیرنده خواهد بود.»

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها