کد خبر: ۹۳۵۷۰۷
درس زندگی یک معلول به داریوش فرضیایی/ گریم جالب کوروش تهامی/خوانندگی محمدرضا گلزار
به گزارش جام جم آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگران جوان ، با گسترش فضای مجازی و وجود شبکه های اجتماعی فراوان، این روزها هنرمندان و ورزشکاران برای ارتباط تنگاتنگ با هوادارانشان از جزئیات زندگی خود و یا مسائل روز عکس گرفته و آن را به اشتراک می گذارند. بسته اینستاگردی امروز باشگاه خبرنگاران هم قصد دارد گلچینی از پست های به روز شده هنرمندان و ورزشکاران را در اختیار شما کاربران قرار دهد.
مهتاب کرامتی نوشت:
یک صبح دیگه و یک مدال دیگه .کمیل قاسمی تبریک.

محسن رضایی نوشت:

المپیک، نمایش زندگی فردی و اجتماعی است؛ با شکست‌ها، پیروزی‌ها، غم‌ها و شادی هایش. نتایج اما، نشان داد که باید برنامه‌ریزی جدی‌تری برای آن انجام شود.
در صحنه زندگی هم هیچ چیز را بی دلیل به فرد یا گروهی نمی دهند. برای پیروزی باید برنامه داشت و با پشتکار به تلاش مستمر و منظم پرداخت.
البته، شاید روزی دیگر به دور از ناداوری و بغض‌ها این هماورد زیباتر شود هرچند مسئله حق خوری در مسابقات ورزشی، سال‌هاست موجب ناراحتی مردم و دلسردی جوانان ورزشکار شده است. مسئولان ورزش کشور نباید اجازه دهند جوانی که با مشکلات گوناگون ورزش کنار می‌آید ناامید شود.

داریوش فرضیایی نوشت:
زینب جان دختری مهربان با قلبی رئوف است که درس بزرگی را در زندگی به من داد :" همیشه شکر گزار باشم .
اینستاگردی

نعیمه نظام دوست:
من اسیر هرکه باشم ضامنم تنها یکیست.در کمند عشق آهوی امام هشتمم.دوستان عزیزم پیرو پست قبلی که گذاشتم و همونطور که گفتم همه جا آدم خوب و بد پیدا میشه ،من چند شب پیش که رو صحنه بودم و مشغول اجرای برنامه خیریه دیدم یکی از مسئولین آسایشگاه من و صدا کرد که یکی از خادمین حرم به دیدنم اومده ، بابت ناراحتی که تو حرم پیش اومده ،ایشون من و برای غذای حضرت دعوت کردند و من همونجا اشکم سرازیر شد و از خوشحالی نمیدونستم چیکار کنم ،چون امام رضای عزیزم مثل همیشه نذاشت من غمگین از اینجا برم.و ممنونم از خادمین زحمتکش و مهربونی که خالصانه در حرم خدمت میکنند و امیدوارم اتفاقهای ناراحت کننده و بد دیگه برای کسی نیوفته من این سه تا خانم رو بخشیدم و حلالشون کردم به عشق امام رضا و خادمهای دیگه اشون که مهربونند .

فلور نظری گفت:
دلم خواست بگویم ، دلم خواست یک بار دیگر با شما بگویم ، عشق بازی این عاشقان با خدا را فراموش نکرده ایم و نمی کنیم ، همه ی ما تا ابد ، تا همیشه ، یادمان نخواهد رفت که مدیون شهدااین قهرمانان ملی هستیم شهدا و جانبازان و خانواده های محترمشان بر گردن همه ی ما بسیار حق دارند ، یادتان مانا ، در مسلخ عشق جز نکو را نکشند.

سوشا مکانی نوشت:
همه قدرت و توان ما از خداوند است.ما بدون او هیچ هستیم.ما بدون او فقط پوسته های تو خالی هستیم"من هایی پوچ".ولی اگر فقط او درون ما بدمد و از طریق ما بنوازد به ترانه هایی
زیبا تبدیل خواهیم شد.خداوند رحمت و برکت است.
خداوند لطافت است و هر چه انسان لطیف تر و مهربانتر شود بیشتر در دسترس خداوند قرار می گیرد .نور,تجلی بخش قابل روئیت خداست.
اینستاگردی

کوروش تهامی نوشت:
سلام ممنون از همراهیتون.
اینستاگردی

پرستویی نوشت:
رزمنده ای که رگ خوابش را در جبهه گم کرد.حاج رجب جانباز بیست و پنج درصد،ساکن مشهد بر اثر اصابت ترکش به سرش توانایی خواب خود را از دست داده وبا گذشت سی و سه سال هرگز نتوانسته بخوابد.

محمدرضا گلزار نوشت:
روز همگی بخیر.تمرین دیروز
اینستاگردی

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها