مربی و کارشناس فوتبال از فقدان حمایت برای تیم نفت انتقاد می کند.
کد خبر: ۹۲۹۹۶۸
فریادشیران: دایی فرصت کمی داشت / هیچکس از نفت حمایت نمی کند

به گزارش جام جم آنلاین ؛ ناصر فریادشیران مربی و کارشناس فوتبال و مدیرآکادمی باشگاه نفت در گفت و گو با جام جم ورزشی اظهار داشت: شرایط سختی برای تیم نفت داشتیم و به دلیل اتفاقات اخیر در رابطه با انتقال این باشگاه به انزلی که خوشبختانه عملی نشد تیم های پایه را خیلی دیر بستیم. برخی از مسئولان شرکت نفت نیز بدون توجه و آگاهی از قوانین AFC و همچنین قانون فوتبال ایران اجازه نمی دادند بازیکنی با تیم های پایه ای نفت قرارداد امضا کند.

وی افزود: به هر حال کار پس از آن اتفاقات شروع کردیم و از دو هزار و پانصد بازیکن تست گرفتیم. در دو هفته تیم را بستیم و سرمربی را نیز با توجه به رزومه ای که به دستمان رسید انتخاب کردیم. با توجه به سختی هایی که داشتیم هفته اول خوب نتیجه نگرفتیم اما هفته دوم برای تیم های پایه نتایج خوبی رقم خورد.

این مربی فوتبال در ادامه با بیان اینکه نفت به دنبال نتیجه گیری در رده های پایه نیست ، گفت: هدف ما پشتوانه سازی است و از سویی می خواهیم در دراز مدت و کوتاه مدت هزینه های باشگاه را کم کنیم. اگر بتوانیم بازیکنی از تیم های پایه به تیم بزرگسالان معرفی کنیم خود به خود هزینه های این باشگاه پایین می آید. اکنون با مدیریت خوبی که در باشگاه وجود دارد در امر بازیکن سازی موفق هستیم.

فریادشیران یادآور شد: تعامل خوبی بین آکادمی و تیم بزرگسالان وجود دارد. ما الان به دنبال این هستیم که استعدادهای خوب را جذب کنیم و به تیم بزرگسالان بدهیم. می خواهیم مجوز آکادمی و مدرسه فوتبال برای باشگاه نفت در سایر شهرهای کشور را هم بگیریم.

فریادشیران خاطرنشان کرد: تیم نفت با هزینه ای 17 میلیارد تومانی خریداری شده است. متاسفانه هیچ مقام مسئولی چه در وزارتخانه و چه در سایر ارگان ها از نفت حمایت نمی کنند. با این حال ما اجازه نمی دهیم نفت سرنوشتی مثل استیل آذین پیدا کند.

وی در پایان با تمجید از عملکرد نفت تهران در این فصل از رقابت های لیگ برتر گفت: علی دایی با وجود فرصت کمی که داشته خوب نتیجه گرفته است. امیدواریم این رویه ادامه داشته باشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها