کاپیتان تیم ‌ملی کشتی آزاد به عنوان ملی‌پوش وزن 97 کیلوگرم ایران در رقابت‌های المپیک حاضر خواهد شد.
کد خبر: ۹۲۹۲۰۰
رضا یزدانی به المپیک می رود

به گزارش جام جم آنلاین ، کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد در بیانیه‌ای رضا یزدانی را به عنوان ملی پوش المپیکی وزن ۹۷ کیلوگرم معرفی کرد.

در بیانیه فدراسیون کشتی آمده است:

همان طور که مردم عزیز و حامیان اصلی ورزش ملی کشور، کشتی، در جریان هستند، رضا یزدانی چند روز پیش از رقابت های مرحله نهایی انتخابی تیم های ملی، در آخرین تمرینات شخصی خود در مازندران، دچار مصدومیت از ناحیه پا شد.

پس از این موضوع و اتمام دوره توانبخشی وی، کادر فنی با آگاهی نسبت به توانایی های فنی و تجربه رضا یزدانی، علاوه بر پیگیری دقیق روند درمانی وی، برنامه های تمرینی مجزا و متناسبی نیز، از همان روز تا امروز برای یزدانی در نظر گرفته است.

در نهایت با بررسی نهایی وضعیت رضا یزدانی در جلسه مورخ ١٣ مرداد ماه شورای فنی تیم های ملی کشتی آزاد، تاکید اعضای محترم شورای فنی، و از سوی دیگر، رضایت نسبی کادر فنی از وضعیت جسمانی، تلاش و انگیزه بالای این قهرمان ملی کشور، در فاصله کوتاه باقی مانده تا المپیک، رضا یزدانی بعنوان نماینده وزن ۹۷ کیلوگرم کشتی آزاد در این رقابت ها معرفی می شود.

کادر فنی در پایان بیانیه خود آورده است: در هر حال کادر فنی فارغ از نتیجه ای که فدراسیون پزشکی ورزشی، بنا به وظیفه تخصصی خود، پس از تشکیل کمیته ویژه، اعلام خواهد کرد، به رضا یزدانی اعتماد می کند. امیدواریم وی با تمام وجود برای کسب افتخار در این رویداد بزرگ تلاش کند و با کسب بهترین نتایج، خاطرات تلخ مردم عزیزمان در این وزن، در المپیک ۲۰۱۲ لندن به فراموشی سپرده شود.

در پایان بر ارزشمندی رفتار جوان آینده دار کشورمان امیرمحمدی، در ادای احترام به پیشکسوت خود در این وزن، و درک شرایط خاص رضا یزدانی و همراهی برادرانه با وی، برای حضور در المپیک ارج می نهیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها