سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس گفت: پرونده اظهارات نماینده رباط کریم درباره مفقود شدن 17 پرونده ظاهرا در کمیسیون اصل نود مجلس نهم به دلیل عدم ارایه دلایل کافی مختومه شده بود بنابراین اگر ایشان همچنان معتقد به پیگیری پرونده ارایه شده دارد می تواند دلایل کافی را در مورد پرونده های مورد ادعایش به کمیسیون اصل نود ارایه بدهد تا پیگیر آن باشیم.
کد خبر: ۹۲۷۵۰۵
پرونده مسکن مهر در کمیسیون اصل 90 باز می شود/ لزوم بررسی نحوه واگذاری ها و قرارداد

بهرام پارسایی در گفت و گو با خبرنگار جام جم آنلاین، با اشاره به اینکه بعد از تعطیلات مجلس پرونده هایی که جنبه عمومی تر داشته و منافع ملی ایجاب کند در اولویت بررسی کمیسیون قرار خواهد داشت: کمیته های ما قبل از تعطیلات مجلس شکل گرفته اند و قرار شده تقسیم کار شده و پرونده ها به کمیته ی مربوطه ارجاع داده شود.

وی در عین حال یکی از پرونده های اولویت دار برای بررسی بعد از تعطیلات مجلس را مسکن مهر عنوان کرد و افزود: این پرونده جنبه عمومی بیشتری دارد؛ در کمیسیون اصل نود مجلس نهم یکسری پیگیری هایی در مورد این پرونده صورت گرفته بود که ظاهرا این تحقیق ها بدون حضور وزارت مسکن و بیان توضیحات لازم از سوی این وزارتخانه بوده است.

نماینده مردم شیراز در مجلس دهم ادامه داد: در مورد این پرونده مشکلات عدیده ای از جمله نحوه شروع کار، واگذاری ها،مکان یابی و قرار دادی که با متقاضیان بسته شده و زمان تحویل وجود دارد که می تواند در جریان رسیدگی به پرونده لحاظ شود.

پارسایی همچنین در مورد گم شدن 17 پرونده مفاسد اقتصادی در کمیسیون اصل نود مجلس نهم که مورد ادعای نماینده مردم رباط کریم است گفت: بعد از اظهارات این نماینده موضوع را در کمیسیون اصل نود پیگیری کردم؛اما پرونده ای در کمیسیون گم نشده است.

سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس دهم ادامه داد: پرونده وی ظاهرا در کمیسیون اصل نود مجلس نهم به دلیل عدم ارایه دلایل کافی مختومه شده بود بنابراین اگر ایشان همچنان معتقد به پیگیری پرونده ارایه شده دارد می تواند دلایل کافی را در مورد پرونده های مورد ادعایش به کمیسیون اصل نود ارایه بدهد تا پیگیر آن باشیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
ایرانی
-
۱۵:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۱
۰
۰
دولت برای مسكن مردم چه برنامه ای دارد؟؟
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها