کوتاه از حوادث

پسر نوجوان در دام هکر

مردی که حساب کاربری بازی کلش آف کلنز، جیمیل و گوشی تلفن همراه نوجوانی را هک کرده و او را به دردسر انداخته بود، دستگیر شد.
کد خبر: ۹۲۵۶۱۸

سرهنگ سیدموسی حسینی، رئیس پلیس فتای استان فارس در این‌باره گفت: چند روز پیش پسر 14 ساله‌ای همراه والدینش به پلیس فتا مراجعه و شکایت کرد که فردی ناشناس با دستیابی به حساب کاربری‌اش، اطلاعات بازی کلش آف کلنز وی را هک کرده و این بازی را فروخته است. تحقیقات نشان می‌داد که این هکر جیمیل و گوشی تلفن همراه شاکی را هم هک و عکس‌های خانوادگی او را نیز سرقت کرده است.

وی افزود: همزمان با تشکیل پرونده قضایی، تحقیقات ماموران فتا برای شناسایی این هکر آغاز شد تا این‌که چند روز پیش متهم دستگیر شد و به هک کردن حساب کاربری شاکی اعتراف کرد./ معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی فارس

7 مصدوم در تصادف اتوبوس شرکت نفت

اتوبوس حامل کارکنان فازهای 4 و 5 پارس جنوبی در مسیر سیراف به جم دچار حادثه شده و هفت مصدوم برجای گذاشت.

کارکنان فازهای 4 و 5 پارس جنوبی عصر یکشنبه با اتوبوس در حال بازگشت از محل کار خود بودند که اتوبوس آنها در محور سیراف به جم با یک تانکر آب برخورد کرد و پس از انحراف از مسیر و برخورد با گاردریل بین جاده متوقف شد.

در این حادثه هفت نفر مصدوم و به بیمارستان جم منتقل شدند. /فارس

دست و پای کودک 2 ساله با اسید سوخت

بی‌احتیاطی والدین در استفاده از اسید منجر به سوختگی کودک دو ساله‌ای در قزوین شد.

ابوالفضل نعمتی، مسئول شیفت آی.سی.یو بیمارستان رجایی استان قزوین در این باره گفت: خانواده کودک دو ساله ظرف حاوی اسید را در آشپزخانه گذاشته و در آن را نیز نبسته بودند. این کودک از روی کنجکاوی قصد داشت بداند داخل این ظرف چیست که باعث ریختن اسیدروی دست و پا و سوختگی‌اش شد. این کودک دچار 15 درصد سوختگی شده است. /فارس

4 کشته در تصادف تریلی و سمند

برخورد تریلی و سمند در مسیر اندیمشک ـ پل زال چهار کشته و یک مصدوم برجای گذاشت.

به گزارش جام‌جم، ساعت 6 و 54 دقیقه دوشنبه یک دستگاه تریلی و سمند در مسیر اندیمشک ـ پل زال با هم تصادف کردندکه در این حادثه یک نفر مصدوم شد وچهار نفر کشته شدند. امدادگران اورژانس با حضور در محل حادثه، تنها مصدوم این تصادف را به بیمارستان منتقل کردند.

کارشناسان پلیس راهور نیز با بررسی محل حادثه نظر دادند که خواب‌آلودگی راننده کامیون باعث زیر گرفتن خودروی سمند و کشته شدن چهار سرنشین آن شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها