عضو فراکسیون ولایت در گفتگو با جام جم آنلاین:

فراکسیون ولایت در جهت حفظ وحدت تلاش می کند/ اختلاف نباید منجر به جدایی شود

عضو فراکسیون ولایت با اشاره به اینکه برخی مواقع بحث هایی در مورد انشقاق و تفکیک در فراکسیون ولایت مطرح می شود، گفت: علیرغم این اختلاف سلیقه، فراکسیون مانند سابق در جهت حفظ وحدت تلاش می کند، حال اگر کسی می خواهد مسیری جداگانه را دنبال کند با مذاکره سعی می شود اینگونه مسایل رفع شود.
کد خبر: ۹۲۵۳۳۳
فراکسیون ولایت در جهت حفظ وحدت تلاش می کند/ اختلاف نباید منجر به جدایی شود

عباس پاپی زاده در گفتگو با خبرنگار جام جم‌ آنلاین، با اشاره به انتقاداتی در مورد تعویق برگزاری مجمع عمومی فراکسیون ولایت برای برگزاری انتخابات هیات رییسه گفت: فراکسیون ولایت از نظرات مختلفی تشکیل شده و قاعدتا اختلاف سلیقه نیز وجود دارد، و برخی مواقع بحث هایی در مورد انشقاق و تفکیک در این فراکسیون مطرح می شود.

وی افزود: علیرغم این اختلاف سلیقه، فراکسیون مانند سابق در جهت حفظ وحدت تلاش می کند، حال اگر کسی می خواهد مسیری جداگانه را دنبال کند با مذاکره سعی می شود اینگونه مسایل رفع شود.

نماینده مردم دزفول در مجلس دهم در عین حال تصریح کرد: تا کنون حرکت جدی در راستای انشقاق فراکسیون ولایت نبوده است چون اعضا می دانند اگر قرار باشد این فراکسیون وزنی در معادلات مجلس داشته باشد باید وحدت قبلی حفظ شود بنابراین باید بهتر از گذشته به دنبال افزایش وحدت باشد.

عضو فراکسیون ولایت مجلس دهم با اشاره به انتقاد نسبت به ساز و کار تشکیلاتی فراکسیون افزود: انتقادهایی در این رابطه آغاز شده است که انتقادهای به جاست اما قطعا پس از تعطیلات مجمع عمومی این فراکسیون برگزار می شود.

پاپی زاده علت تاخیر در برگزاری مجمع عمومی فراکسیون ولایت و عدم شکل گیری تشکیلاتی و رسمی فراکسیون را،درگیر شدن اعضای آن در انتخابات هیات رییسه و هیات رییسه کمیسیون ها عنوان کرد و گفت: دلایل ذکر شده موجب شد از کار تشکیلاتی مقداری غفلت شود.

وی در مورد فراکسیون اعتدال اظهار داشت: اجازه بدهید در مورد این فراکسیون اظهار نظری نکنم تا روندی را جلو ببریم و اختلاف را کم کنیم؛به دلیل اینکه وحدت شکل گرفته به نفع همه اعضا است و شکل گرفتن گروهها و طیف های جدید در فراکسیون ولایت به نفع اعضا و فراکسیون نیست.

این عضو فراکسیون ولایت تاکید کرد: اختلاف سلایق باید راه و روش خود را طی کند نه اینکه منجر به تفکیک و انشقاق فراکسیون ولایت شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها