«رک ایت رالف» صاحب قسمت دوم شد

کمپانی والت دیزنی کار تولید قسمت دوم انیمیشن «رک ایت رالف» را آغاز کرد. این کمدی اکشن ماجراجویانه، حال و هوایی خانوادگی دارد.
کد خبر: ۹۱۸۴۱۹
«رک ایت رالف» صاحب قسمت دوم شد

به گزارش جام جم آنلاین ، مدیران دیزنی سال 2018 را به عنوان زمان نمایش عمومی آن تعیین کرده اند. این فیلم در ایام تابستان به روی پرده سینماها نخواهد رفت.

در داستان قسمت دوم، کاراکتر رالف ماجراجو و سربه هوا راهی یک سفر هیجان انگیز تازه می شود و در یک اقدام عجیب، کار با اینترنت را شروع می کند.

این موضوع، ماجراها و حوادث تازه ای را برای رالف و دوستانش به وجود می آورد و خط اصلی داستان فیلم را به جلو می برد. چند شخصیت جدید هم به ماجراهای قسمت تازه اضافه می شود.

فیلم نامه این انیمیشن موفق، براساس یک بازی ویدئویی پرطرفدار به همین نام نوشته شده است. فیلم نامه قسمت دوم را فیل جانسن نوشته است..

او که نویسنده فیلم نامه قسمت اول هم بود، امر کارگردانی قسمت دوم را با همکاری ریک مور به عهده دارد. مور کارگردانی قسمت اول را به عهده داشت.

به نوشته امپایرآنلاین، جان سی ریلی برای دومین بار در این انیمیشن، صدای خود را به کاراکتر اصلی داستان رک ایت رالف قرض می دهد.

هنوز معلوم نیست بقیه بازیگرانی که به عنوان صداپیشه با این کمدی ماجراجویانه خانوادگی همکاری داشتند، با قسمت دوم هم همکاری می کنند یا خیر.

قسمت اول فیلم در سال 2013 به نمایش عمومی درآمد و در کمال تعجب تحلیل گران اقتصادی سینما، 471 میلیون دلار در سطح جهانی فروش کرد.

190 میلیون دلار از این رقم، اختصاص به سینماهای آمریکای شمالی داشت. رقم هزینه تولید این انیمیشن، حدود 150 میلیون دلار بوده است.

کمپانی والت دیزنی «رک ایت رالف» را به صورت مستقل تولید کرده و شرکت فیلم سازی کامپیوتری پیکسار، در ساخت آن همکاری نداشته است.

این شرکت فیلم سازی، در بیست سال اخیر همکار تولید بسیاری از انیمیشن های کامپیوتری کمپانی والت دیزنی بوده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها