اگر اهل ورزش‌ و تفریحات بیرون از خانه هستید و بخشی از زمان خود را صرف دوچرخه‌سواری، کوهنوردی و پیاده‌روی می‌کنید، یک پیشنهاد ویژه برای شما داریم.
کد خبر: ۹۱۸۳۷۶

اپلیکیشن komoot یک راهنمای کامل برای کسانی است که به وقت گذراندن در طبیعت علاقه خاصی دارند. کافی است روی نقشه‌های این اپ، مسیر مبدا و مقصد و این که می‌خواهید این مسیر را پیاده یا با دوچرخه بروید، مشخص کنید.

komoot بهترین و کم‌خطرترین مسیر ممکن را برای شما به نمایش درمی‌آورد و با توجه به سرعت طی مسیرتان، محل‌هایی برای استراحت و نفس گرفتن تعیین می‌کند. همچنین اگر از ساعت هوشمند استفاده می‌کنید، می‌توانید از نسخه ساعت این اپ نیز بهره ببرید تا اطلاعات بیشتری درخصوص وضعیت بدنی، کالری مصرفی، مسیر طی شده و میزان سرعت خود به دست بیاورید.

نکته جالب در مورد komoot این است که در نقشه‌های ماهواره‌ای آن هیچ محدودیتی وجود ندارد و هر جای جهان باشید جاده‌ها، جنگل‌ها، کوه‌ها، تپه‌ها و حتی فاصله خود از دریا را می‌توانید با استفاده از نقشه‌های توپوگرافی مشاهده کنید.

دکتر پی‌دی‌اف

همان طور که می‌دانید نرم‌افزارهای زیادی امکان مشاهده فایل‌های PDF را روی ‌گوشی‌های همراه مهیا می‌کنند. حتی در حال حاضر بیشتر تلفن‌های هوشمند بدون نیاز به اپلیکیشن نیز می‌توانند این وظیفه را بخوبی انجام دهند، اما از آنجا که فایل‌های پی‌دی‌اف، هیچ گونه امکان تغییر و ویرایشی را به کاربران نمی‌دهد، شما به نرم‌افزارهای دیگری احتیاج دارید تا بتوانید در صورت نیاز این تغییرات را در فایل‌ها اعمال کنید.

iAnnoteta یک وسیله کاربردی برای کار کردن با فایل‌های پی‌دی‌اف است. شما می‌توانید به کمک این نرم‌افزار هر فایل متنی‌ را به پی‌دی‌اف تبدیل کرده یا چند فایل پی‌دی‌اف را به هم چسبانده و یک فایل یکپارچه ایجاد کنید.

علاوه ‌بر اینها، حاشیه‌نویسی در فایل‌های پی‌دی‌اف و همچنین نشانه‌دار و های‌لایت کردن بخش‌های مهم ‌نیز از ویژگی‌های کاربردی این اپلیکیشن به حساب می‌آید. iAnnoteta امکان جدا کردن بخشی از یک پی‌دی‌اف چند صفحه‌ای را هم در اختیارتان قرار می‌دهد و امکان ذخیره‌سازی آن به فرمت‌های مختلف نیز وجود دارد. قیمت این نرم‌افزار 9/4 دلار است.

یک تفریح کلاسیک

معمولا جدول کلمات در بخش‌های مختلف روزنامه‌ها و مجلات، یکی از محبوب‌ترین‌هاست؛ تا جایی که نشریات مختلف، جدول‌هایی را به‌صورت اختصاصی منتشر می‌کنند. این تفریح ساده می‌تواند انتخاب خوبی برای پر کردن اوقات فراغت شما باشد؛ اما مشکل این است که همیشه و همه جا یک مجله یا روزنامه با جدول حل نشده در اختیار شما قرار ندارد. پس بیایید این سرگرمی را روی تلفن همراه خود امتحان کنیم.

اپلیکیشن فارسی jadval classic امکان انجام این تفریح را روی تلفن هوشمند فراهم می‌کند. البته جدول‌های این اپ یک تفاوت با دیگر جدول‌ها دارد و باید بدون نیاز به تایپ کلمات و با جابه‌جایی خانه‌های موجود در جدول به سوالات پاسخ دهید. شما با جدول‌های متعددی برای سطوح مختلف اطلاعات عمومی سروکار دارید. همچنین می‌توانید با ساختن یک حساب کاربری وارد فضای رقابتی شوید و امتیازتان را با دیگر کاربران و دوستان خود مقایسه کنید. جدول‌ها در مراحل مختلف دسته‌بندی شده‌اند و برای رسیدن به مراحل بالاتر باید امتیاز حداقلی را کسب کنید.

ماجراهای پسر گاوچران

بازی سرگرم‌کننده و جالب Rodeo Stampede شما را در قامت یک گاوچران قرار می‌دهد که باید حیوانات مختلف را در مراحل متعدد گرفته و رام کنید. در این بازی فقط با گاوهای سرکش سروکار ندارید؛ از شترمرغ گرفته تا بوفالو و گورخر باید در کمند شما گیر کرده و به کنترل شما دربیایند. این بازی گرافیک مینیمال و بسیار جذابی دارد و داستانش را در محیطی شبیه کارتون‌ها و شخصیت‌های لگو روایت می‌کند. بازی در مسیری انجام می‌شود که حیوانات مختلفی در آن در حال دویدن هستند.

شما در این مسیر می‌توانید سوار حیوانات مختلف حتی عقاب شوید. هرچه تعداد حیواناتی که در کمند شما گیر می‌کنند بیشتر باشد و بتوانید مسافت طولانی‌تری را با آنها طی کنید، امتیاز بالاتری دریافت خواهید کرد. در انتهای هر مرحله می‌توانید در یک مزرعه، حیواناتی را که به کنترل شما درآمده‌اند مشاهده کرده و به‌صورت خارج از مرحله از آنها سواری بگیرید. همچنین می‌توانید با پرداخت پول و سکه‌هایی که به دست می‌آورید، مراحل بالاتر را باز کرده و محیط‌های متنوع‌تری را تجربه کنید.

فتوشاپ کوچک

در میان اپ‌های تلفن‌ همراه، ابزارهای ویرایش عکس شاید بیشترین تنوع را داشته باشند و انتخاب از بین این همه گزینه چندان آسان نباشد، اما واقعیت این است که هر کدام از این اپلیکیشن‌ها با توجه به قابلیت‌های متفاوتشان می‌توانند انتخابی مناسب برای کاربر باشند. یک از این اپ‌های کاربردی poto است.

این اپ رابط کاربری ساده‌ای دارد، امکانات متنوع آن باعث می‌شود ابزار مناسبی برای ویرایش عکس‌ها به منظور قرار دادن آنها در فضای مجازی مانند اینستاگرام باشد. با استفاده از poto علاوه بر تنظیم نور، رنگ و قاب عکس‌ها، می‌توانید متن‌های مختلف به تصویر اضاف کنید یا چند عکس را با هم ترکیب کرده، کنار هم قرار دهید یا چند عکس را به‌صورت لایه‌لایه با فرم خاصی روی هم قرار دهید. علاوه براینها poto حاوی افکت‌ها و فیلتر‌های بسیار متنوعی است که کار کردن با آن را برای ویرایش عکس‌ها بسیار ساده می‌کند. اپلیکیشن رایگان پوتو علاوه بر ویرایش عکس‌ها، امکان ساخت آلبوم‌های مختلف با دسته‌بندی‌های خاص و شرح عکس را هم در اختیارتان قرار می‌دهد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها