رئیس‌جمهور گفت: فهرست بزرگ حقوق‌های پرداختی به مدیران ارشد را که آقای جهانگیری تهیه کرده است بررسی کردم؛ اکثر مدیران ما در مسیر درست حرکت کرده‌اند اما موارد غیرقابل قبولی هم وجود دارد که حتما با آنها برخورد می‌کنیم.
کد خبر: ۹۱۶۵۰۱

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، حسن روحانی در ضیافت افطار با وزرا، استانداران و روسای سازمان‌ها با اشاره به مراسم افطاری هیأت دولت با مقام معظم رهبری، اظهار کرد: ایشان فرمودند بایستید و ما نیز حتما در برابر حقوق‌های نامتعارف خواهیم ایستاد و دکتر جهانگیری نیز موظف شدند تا لحظه آخر این قضیه را پیگیری کرده و به مردم گزارش دهد.

هیچ خط قرمزی در مبارزه با فساد قائل نیستیم

در همین جلسه معاون اول رئیس‌جمهور نیز با تاکید بر این‌که دولت با تمام پرداخت‌های حقوق خارج از عرف به مدیران برخورد جدی خواهد کرد، گفت: پول‌های اضافی باید به خزانه بازگردد و افرادی که این کار را کردند، برکنار خواهند شد. اسحاق جهانگیری، تضعیف و تخریب قانون و نهادهای رسمی که بار اصلی کنترل و نظارت را در کشور به عهده داشتند، مذموم دانست و افزود: دولت با تاکید بر قانونگرایی در مسیر مبارزه بی‌امان با فساد گام برداشت، چراکه متاسفانه با یک فساد سیستمی که به جان نظام افتاده بود، روبه‌رو بودیم و بر اساس دستور رئیس‌جمهوری هیچ خط قرمزی در مبارزه با فساد قائل نیستیم. وی با اشاره به موضوع پرداخت‌های بالای حقوق به برخی مدیران خاطرنشان کرد: دولت به هیچ وجه نسبت به این موضوع کوتاه نخواهد آمد و در این راستا از دیوان محاسبات، سازمان بازرسی و دستگاه‌های اجرایی میزان دریافتی مدیران ارشد را برای بررسی خواسته‌ایم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها