دادستان عمومی و انقلاب مرکز سیستان و بلوچستان مطرح کرد

آخرین وضعیت پرونده کلاهبرداری میلیاردی فروش خودرو

رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان گفت: به جزئیاتی تازه از کلاهبرداری میلیاردی فروش خودرو کمتر از قیمت واقعی دست‌یافته‌ایم و در این راستا ۳۰ نفر از رابطان شناسایی شده‌اند.
کد خبر: ۹۱۵۲۶۳
کلاهبرداری میلیاردی خودرو در زاهدان

به گزارش جام جم آنلاین، حجت‌الاسلام ابراهیم حمیدی در زاهدان اظهار داشت: متهم این کلاهبرداری شخصی بنام م- الف است که کلاه‌برداری خود را از سه طریق فضای مجازی، رابطان و حضوری انجام داده است.

رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه این رابطان 30 نفر بوده‌اند که از طریق جمع‌آوری وجوه مردم در این کلاهبرداری مشارکت داشته‌اند، افزود: این فرد در تهران ساکن بوده و از شهروندان 4 استان کردستان، گلستان، تهران و سیستان و بلوچستان با فروش خودرو به قیمت کمتر و غیر واقعی کلاهبرداری کرده است.

وی با بیان اینکه هم اکنون در استان تهران، شاکیانی شکایت‌های خود را علیه این فرد به مراجع قضایی تحویل داده‌اند، گفت: به دلیل وسعت کار هنوز میزان کلاهبرداری برآورد نشده است اما پیش‌بینی می‌شود مبلغ کلاهبرداری در استان از 20 میلیارد تومان به 50 میلیارد تومان برسد.

حجت‌الاسلام حمیدی تصریح کرد: در استان ما 2400 خودرو توسط این فرد و واسطانش به فروش رفته اما این فرد پس از دریافت هزینه‌ها به تعهدات خود مبنی بر تحویل خودرو عمل نکرده است و تنها عده‌ای از شهروندان موفق شدند از وی خودرو تحویل بگیرند.

وی تاکید کرد: در این راستا طی روزهای گذشته دستگاه قضایی اطلاعیه‌ای را منتشر کرده و از شهروندان خواسته است تا شکایات خود از این فرد را به دستگاه قضایی اعلام کنند.

حجت‌الاسلام حمیدی افزود: شعب ویژه‌ای را برای رسیدگی به این پرونده اختصاص داده‌ایم تا روند رسیدگی به این پرونده سنگین تسهیل شود.

رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان گفت: شهروندان از هر اقدامی که موجب پیچیده شدن موضوع شود خودداری کنند و به دستگاه قضایی در شناسایی عوامل و رابطان این فرد در شهرستانها کمک کند.

منبع: تسنیم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها