وزیر بهداشت در نامه ای به رئیس جمهور درباره شکست طرح تحول سلامت به دلیل تنگناهای شدید مالی هشدار داد و از رئیس جمهور خواسته است بدهی دولت از طریق برداشت از صندوق توسعه ملی پرداخت شود.
کد خبر: ۹۱۳۷۸۷
هشدار وزیر بهداشت به روحانی درباره شکست طرح تحول سلامت

به گزارش جام جم آنلاین، سید حسن هاشمی در نامه ای به رئیس جمهور از بدهی سنگین دولت به بیمارستان‌ها گلایه کرده و هشدار داده است در صورت عدم تامین منابع مالی برای پرداخت مطالبات بیمارستان‌ها طرح تحول سلامت شکست خواهد خورد.

وزیر بهداشت از رئیس جمهور خواسته است بدهی دولت از طریق برداشت از صندوق توسعه ملی پرداخت شود.

طرح تحول سلامت، مهمترین طرح عمومی دولت روحانی است که خدمات بهداشتی و درمانی رایگان در مراکز درمانی دولتی در اختیار مردم قرار می‌دهد.

در همین حال یک منبع مطلع به «پایش» گفت که وزیر بهداشت در یکی از جلسات اخیر کابینه نیز از بی توجهی دولت به تامین بودجه طرح تحول سلامت گلایه کرده و هشدار داده که در صورت عدم تامین بودجه لازم، این طرح در آخرین سال فعالیت دولت روحانی شکست خواهد خورد.

وزیر بهداشت گفته است که بدهی 9 هزار میلیارد تومانی دولت به بیمارستان ها عملا ادامه اجرای این طرح را با مشکل مواجه کرده و برخی بیمارستان ها دیگر توان ادامه اجرای طرح را ندارند.

ناظران سیاسی معتقدند شکست طرح تحول سلامت در آستانه انتخابات ریاست جمهوری آینده، فعالیت‌های تبلیغاتی روحانی در انتخابات را دشوار خواهد کرد.

منبع: تسنیم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۳
رها
-
۱۴:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۶
۰
۰
وزارت بهداشت تكذیب كرده همچین نامه ای رو
رمضان اسفراین
-
۲۳:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۹
سلام اقای دكتر چرا اضافه كارما را نمی دهن خانم طیبی تمام پرداختی ها را كم می كند پول كارگر چرا نمی دهن جان هر كس دوست دارید چرا اینها تو پرداختی پرسنل دست می برند
مهدی
-
۲۳:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۹
۰
۰
سلام اقای دكتر یك زنگ بزنید سوال كنید از پرسنل بیمارستان اسفراین به خدا هشت ما اضافه كار ما را ندادن خیلی كار شكنی می شود هر كس با مدرك دیپلم پشت میز می نشیند وما كه پارتی نداریم باید تی جارو دست بگیریم چرا اینقدر بی قانونی صورت می گیرد اون تو دستگاه شما جهت اطلاع با تشكر از شما اقای دكتر

نیازمندی ها