روایت روزنامه آمریکایی از هدف مهاجم اورلاندو برای اقدام به جنایت

عمر متین مهاجم اورلاندو در زمان تماس با مامورین نجات 911 گفت که این جنایت را انجام داده تا آمریکا بمباران به کشورش را خاتمه دهد. این مطلب را واشنگتن پست به نقل از شاهد این حادثه با نام پیشنس کارتر منتشر کرد.
کد خبر: ۹۱۳۷۷۳
روایت روزنامه آمریکایی از هدف مهاجم اورلاندو برای اقدام به جنایت

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از اسپوتنیک ،همانطور که این روزنامه خاطر نشان می کند ، دختر 20 ساله با دوستان خود در توالت کلوپ Pulse به دام افتاده بود. کارتر می گوید: " تمام کسانی که در توالت بودند می توانستند بشنوند که او با خدمات 911 تلفنی صحبت می کند و او این کار را می کند برای آنکه می خواهد آمریکا کشورش را بمباران نکند. " مشخص نیست که چه کشوری مد نظرش بوده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
آرش
-
۱۸:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۶
۰
۰
افغانی بوده است همه رسانه های جهان این مطلب را گفتند , مثل اینكه جام جم هم روی به سیاست سانسور مطلب روی آورده است تازه كنگره امریكا دارد طرحی را پیش نویس میكند كه اتباع افغانی دیگر حق ورود به خاك امریكا را نخواهند داشت
دانشجوی بورسیه از دانشگاه فرانكفورت - آلمان
-
۰۳:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۷
جام جم فرانسه و بلژیك كشورهای عربی اروپا هستند در واقع برای همین فرانسه و بلژیك چوب سیاست های غلط گذشته خود را میخورند , انگلیس هم كشور پاكستانی ها است كه باید انتظار اینگونه جرمها را داشته باشند اما آلمان كشور ترك ها و به تركیه دوم مشهور است كه در بحران مهاجرت كه رخ داد مهاجران زیادی از اتباع افغانی بودند كه در هامبورگ و چند شهر دیگر آلمان مرتكب تجاوزات جنسی به دختران و زنان آلمانی شدند كه موجب تكان دادن جامعه آلمان شد برای همین دولت آلمان سریعا روی به اخراج مهاجرین افغان از آلمان كرد و خیلی از این مهاجرین را با هواپیما به افغانستان دیپورت كرد جهت اطلاع ربطی به مسایل نژاد پرستانه ندارد كه شما به كاربر دیگر گوشزد كردید مسایل نژاد پرستانه - اولین مدیریت هر كشوری در دنیا در حوزه امنیت جلوگیری از ورود مهاجر كشور خارجی است كه خود ایران هم باید این مسایل را مدنظر داشته باشد .

نیازمندی ها