وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح مطرح کرد:

تبیین اوضاع سوریه/ اعزام رزمندگان بیشتر به میدان کارزار

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح:

حلب آزاد خواهد شد/ تهدید را با تهدید پاسخ می‌دهیم

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: بخشی از جامعه اسلامی در عراق و سوریه مورد حمله قرار گرفته و ما در حال دفاع هستیم، البته مشاور و مستشار نظامی هم اعزام می‌کنیم.
کد خبر: ۹۰۹۲۹۹
حلب آزاد خواهد شد/ تهدید را با تهدید پاسخ می‌دهیم

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از تسنیم، سردار حسین دهقان عصر امروز در همایش تبیین اندیشه‌های دفاعی امام‌ خامنه‌ای که در دانشگاه صنعتی مالک اشتر برگزار شد، گفت: ما در سوریه و عراق در حد توان و استطاعت‌مان کمک می‌کنیم، چرا که یک بخش از جامعه اسلامی مورد حمله قرار گرفته و ما نیز در حال دفاع هستیم.

وی تاکید کرد: ما مستشار و مشاور نظامی در دفاع از سرزمین‌های اسلامی به این کشورها اعزام می‌کنیم، چرا که اسلام و سرزمین‌های اسلامی برای ما مهم هستند.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح تصریح کرد: جامعه اسلامی در مقابل هر تهدیدی باید آماده باشد و ما با تمام توان در مقابل تهدیدات ایستادگی کرده و با آنها مقابله می‌کنیم.

سردار دهقان تصریح کرد: جامعه اسلامی ایران نه تنها تهدید را نمی‌پذیرد، بلکه تهدید را با تهدید پاسخ می‌دهد و باید گفت که ما اهل تجاوز به هیچ کشوری نیستیم.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح همچنین در حاشیه این همایش و در جمع خبرنگاران در پاسخ به این سوال که غربی‌ها دسترسی ایران به منابع مالی برجام را منوط به توقف آزمایش‌های موشکی کرده‌اند، گفت: آمریکایی‌ها جوان نیستند که بگوییم آرزو بر جوانان عیب نیست، ایران آنچه که تعریف و دنبال می‌کند به دست می‌آورد و آنها آنچه که تاکنون محدودیت در رابطه با ایران اعمال کرده‌اند ایران آن محدودیت را به فرصت تبدیل کرده است.

وی در رابطه با وضعیت جبهه مقاومت در حلب و تلاش تروریست‌ها برای سیطره بر این شهر، گفت: حلب یک موقعیت راهبردی دارد و در حال حاضر تروریست‌ها تلاش دارند که بر آن سیطره پیدا کنند، اما نهایتا مناطق اشغال شده این استان سوریه به دست جبهه مقاومت آزاد خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها