وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح:

حلب آزاد خواهد شد/ تهدید را با تهدید پاسخ می‌دهیم

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح مطرح کرد:

تبیین اوضاع سوریه/ اعزام رزمندگان بیشتر به میدان کارزار

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: شهدایی که در دفاع از حریم اهل بیت به شهادت می‌رسند موجب به میدان رفتن رزمندگان بیشتری به میدان کارزار خواهند بود.
کد خبر: ۹۰۷۶۹۵
تبیین اوضاع سوریه/ اعزام رزمندگان بیشتر به میدان کارزار

به گزارش جام جم آنلاین، سردار حسین دهقان وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح عصر امروز در حاشیه مراسم بزرگداشت شهید مصطفی بدرالدین فرمانده شاخه نظامی حزب‌الله لبنان در جمع خبرنگاران و در پاسخ به این سوال که با شهادت شهید بدرالدین اوضاع سوریه چگونه خواهد بود؟ گفت: آنچه که امروز در سوریه و عراق در حال جریان است یک توطئه عمیق آمریکایی و صهیونیستی است که جنگ را در سرزمین‌های اسلامی راه انداخته‌اند.

وی افزود: همان‌ها تروریست‌ها را حمایت می‌کنند، آنها را تجهیز کرده و منابع مالی‌شان را تامین می‌کنند و به عبارتی آنها را به جان مسلمانان اندخته‌اند و در این میان آنچه برای‌شان مهم است تامین امنیت اسرائیل بوده و اینکه مسلمان‌ها با هم درگیر شوند، اشکالی ندارد.

وزیر دفاع با بیان اینکه ما به هیچ عنوان تکفیری‌ها را مسلمان نمی‌دانیم، تصریح کرد: آنها هیچ رابطه‌ای به لحاظ اعتقادی و رفتاری با مبانی اسلام ندارند.

سردار دهقان تصریح کرد: به طور طبیعی جنگ یک جهاد است و شهادت یک اصل خدمت‌پذیر و باور داریم شهدایی که در دفاع از حریم اهل بیت به شهادت می‌رسند قطرات خون آنها موجب به میدان رفتن رزمندگان بیشتری خواهد بود و انشاءالله همین‌ها که الگو خواهند بود موجب تقویت جبهه حق خواهند شد.

منبع:تسنیم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها