سه مرد که مسلحانه به طلافروشی در شهر کاکی دستبرد زده بودند پس از سه ماه فرار دستگیر شدند.
کد خبر: ۹۰۵۲۵۵

سردار حیدر عباس‌زاده، فرمانده انتظامی استان بوشهر در این باره گفت: روزهای پایانی بهمن سال گذشته سه مرد مسلح نقابدار پس از پیاده شدن از یک خودروی زانتیا که پلاک جعلی روی آن نصب شده بود، وارد مغازه طلافروشی در شهر کاکی استان بوشهر شدند. سارقان با تهدید طلافروش، طلاها را سرقت کردند و متواری شدند. همزمان با تشکیل پرونده قضایی متهمان تحت تعقیب پلیس قرارگرفتند و پس از سه ماه فرار در دو عملیات جداگانه دو نفر از آنها در شهرهای مهر و شیراز استان فارس و نفر سوم در شهر کاکی دستگیر شد. در بازرسی از مخفیگاه سارقان پول‌هایی که از فروش طلاها به دست آورده بودند همراه سلاحی که در دزدی همراه داشتند، کشف شد. همچنین حساب‌های بانکی این افراد با هماهنگی قضایی مسدود شد.

عباس‌زاده تصریح کرد: با انتقال متهمان به پلیس آگاهی آنها بازجویی شده و علاوه بر سرقت از مغازه طلافروشی، به سرقت‌های مسلحانه دیگر اعتراف کردند.

چاقوکشی مرگبار پدربزرگ‌ها

درگیری دو پیرمرد نزاع خونینی را رقم زد و به مرگ یکی از آنها منجر شد.

سرهنگ اکبر آقابیگی، فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور در این باره گفت: ساعت 10 و45 دقیقه جمعه ماموران کلانتری 18 خروین از درگیری خونین در بخش زبرخان شهرستان نیشابور باخبرشدند. ماموران با حضور در محل حادثه مشاهده کردند مرد 81 ساله‌ای به نام حسن به دلیل اختلاف‌های قدیمی‌ که با مرد 80 ساله به نام اسماعیل داشته او را با ضربه چاقو از پای درآورده است. در ادامه تحقیقات عامل جنایت که چاقوی قصابی هم در دستش بود دستگیر شد.

پایان فرار 11 ماهه قاتل مسلح

مردی که در جریان اختلاف طایفه‌ای سه نفر را با شلیک گلوله از پای در آورده و گریخته بود پس از 11 ماه فرار دستگیر شد. این متهم خرداد سال گذشته در جریان اختلاف‌های طایفه‌ای با سه نفر درگیر شد و آنها را با شلیک گلوله به قتل رساندو گریخت. همزمان با تشکیل پرونده قضایی، قاتل مسلح تحت تعقیب پلیس رودبار جنوب استان کرمان قرار گرفت. متهم به قتل به طور مداوم مخفیگاه هایش را شهر به شهر تغییر می‌داد تا این‌که با گذشت 11 ماه از وقوع این جنایت، در یکی از استان‌های غربی کشور شناسایی شد. ماموران دو روز پیش برای دستگیری وی وارد عمل شدند و با حضور در آخرین مخفیگاه متهم، او را دستگیر کردند. در بازرسی از وی دو قبضه سلاح و مقداری مهمات جنگی کشف شد. عامل جنایت با اعتراف به سه قتل روانه زندان شد.

دختران خردسال در دام دزد طلا

سارق طلاهای دختران خردسال دستگیر شد . سردار علیرضا صالحی، فرمانده انتظامی استان زنجان در این باره گفت: ازچند روز پیش ماموران شهرستان خدابنده در اجرای طرح مبارزه با سرقت طلاهای کودکان، مردی را دستگیر کردند که با پرسه زدن در اطراف دختران خردسال در محله‌ها و بوستان‌های شهر آنها را فریب داده و طلاهایشان را سرقت می‌کرد.

در بازرسی از وی چندقطعه گوشواره و دستبند طلا کشف شد. متهم با انتقال به پلیس آگاهی اعتراف کرد که شیشه مصرف می‌کندو برای تامین هزینه اعتیادش طلاهای دختران خردسال را سرقت می‌کند. وی با این ترفند طلاهای 20 کودک را دزدیده است.

دستبرد شبانه دزدان به مسجد

سه مردکه شبانه به صندوق نذورات مسجدی در زنجان دستبرد زده بودند، دستگیر شدند.

سرهنگ ایرج خانی‌پور، فرمانده انتظامی شهرستان زنجان در این باره گفت: دو شب پیش ماموران در تماس مسئولان مسجدی در زنجان مطلع شدند که سارقان شبانه به آنجا دستبرد زده و صندوق نذورات آنجا را دزدیده‌اند. در بازبینی دوربین‌‌های مداربسته اطراف محل سرقت تصویر یکی از سارقان به دست آمد. وی اضافه کرد: این متهم تحت تعقیب پلیس قرار گرفت و دستگیر شد. او با انتقال به پلیس آگاهی اعتراف کرد که با همدستی دو نفر ازدوستانش شبانه صندوق نذورات مسجد را دزدیده است. با اعتراف وی همدستانش تحت تعقیب پلیس قرار گرفتند و دستگیر شدند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها