
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
به گزارش جام جم سیما ، سیفی با بیان اینکه صداوسیما برابر قانون نمی تواند حق پخش تلویزیونی به بخش خصوصی و سایر بخش ها پرداخت کند افزود: با این حال سازمان کمال همکاری را برای درآمدزایی باشگاه ها و فدراسیون فوتبال داشته است.
وی گفت: سازمان صدا و سیما در بخش سامانه های پیامکی و همچنین تبلیغات محیطی برای اینکه فوتبال درآمد داشته باشد کمک های زیادی کرده است.
مدیرکل بازرگانی صداوسیما افزود: فقط در بخش سامانه پیامکی 9090 مربوط به هواداری تیم ملی در سال 93 حدود 420 میلیارد ریال برای فدراسیون فوتبال آگهی رایگان پخش کرده است.
مدیرکل بازرگانی صداوسیماگفت: درخصوص سامانه 3090 هم که امسال ایجاد شده با پخش تبلیغات آن در رادیو و تلویزیون حدود 350 میلیارد ریال درآمد برای باشگاه ها فراهم شده است درحالی که فقط 10 درصد از مجموع این درآمد به صداوسیما رسیده و 90 درصد آن به باشگاه ها از جمله استقلال، پرسپولیس و تراکتورسازی پرداخت شده است.
وی افزود: همچنین فدراسیون فوتبال از محل تبلیغات محیطی در سال 90 درآمدی بالغ بر 180 میلیارد ریال داشته که این رقم اکنون به 750 میلیارد ریال رسیده است.
مدیرکل بازرگانی صدا و سیما گفت: بطور قطع بخش زیادی از درآمدهای محیطی فدراسیون فوتبال مرهون پخش های زنده و تبلیغات آن در تلویزیون است.
منبع : خبرگزاری صداوسیما
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح کرد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
گفتوگوی عیدانه با نخستین مدالآور نقره زنان ایران در رقابتهای المپیک
رئیس سازمان اورژانس کشور از برنامههای امدادگران در تعطیلات عید میگوید
در گفتوگوی اختصاصی «جامجم» با دکتر محمدجواد ایروانی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام بررسی شد