امیر صباحی‌فرد، جانشین فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا(ص) از یگان محمول تجهیزات و ادوات شرکت‌کننده این قرارگاه در رژه روز ارتش بازدید کرد.
کد خبر: ۸۹۶۳۵۸

به گزارش تسنیم، وی اظهار کرد: قرارگاه پدافند هوایی با اقتدار در رژه روز ارتش شرکت می‌کند و ملت عزیز ایران در روز 29فروردین شاهد صلابت و اقتدار فرزندان خود در ارتش خواهد بود و قرارگاه پدافند هوایی با نمایش تجهیزات جدید خود، عزت و افتخار را به رخ جهانیان خواهد کشید.

همزمان سردار سرلشکر سیدحسن آقایی فیروزآبادی، رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در پیامی با تبریک روز 29 فروردین، روز ارتش و نیروی زمینی و دوم اردیبهشت روز تاسیس سپاه پاسداران تصریح کرد: ارتش و سپاه به مثابه دو دست قوی نظام اسلامی و مردمی‌ترین نیروهای مسلح جهان هستند. در این پیام تصریح شده است: بی تردید دینداری، ولایتمداری، رزمندگی، ایثار و شهادت‌طلبی، سلحشوری، خلوص معنوی و بصیرت انقلابی آحاد کارکنان و فرماندهان ارتش و سپاه، این مردمی‌ترین نیروهای مسلح جهان ازجمله شاخص‌های برجسته‌ای بوده که در گذر زمان زمینه مناسب را برای ایفای نقش موثر در برهه‌های حساس تاریخ انقلاب، از مبارزه با اشرار و گروهک‌ها گرفته تا هشت سال دفاع مقدس و حضور در عرصه‌های مقاومت و مقابله با توطئه‌ها، فتنه‌گران و دشمنان داخلی و خارجی فراهم کرده است.

همچنین پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت اطلاعات در مطلبی به مناسبت 29 فروردین، روز ارتش نوشت: ارتش برخاسته از مردم است و با تمام وجود از تمامیت ارضی کشور دفاع می کند و به همین دلیل، در قلب ملت جای دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها