پسر جوان برای این که بتواند رضایت خانواده دختر مورد علاقه‌اش را جلب کند با جا زدن خود به عنوان پلیس می‌خواست بله بگیرد .
کد خبر: ۸۹۴۸۷۴

چندروز پیش ماموران درحال گشتزنی در شهرستان منوجان بودند که متوجه مرد جوانی شدند که لباس پلیس به تن دارد و در حال بازرسی در یکی از محله‌های شهر است. ماموران به این مرد جوان ظنین شدند و با نزدیک شدن به وی از او کارت شناسایی خواستند که نتوانست مدارکی به ماموران واقعی نشان دهد. ماموران با اطمینان از این که او پلیس قلابی است وی را بازداشت و برای ادامه تحقیقات به اداره پلیس منتقل کردند.

متهم جوان با انتقال به پلیس آگاهی بازجویی شد و گفت: من بیکار بودم. چندی پیش هم با دختری آشنا شدم و دوستی‌مان شکل گرفت. دلباخته او شده بودم بنابراین به خواستگاری‌اش رفتم. زمانی که خانواده او متوجه بیکاری‌ام شدند با این ازدواج مخالفت کردند. آنها به من پاسخ منفی دادندو خواستند برای همیشه او را فراموش کنم.

متهم تصریح کرد: هر کاری کردم که رضایت این خانواده را جلب کنم بی‌فایده بود. سرانجام پس از چند ماه تصمیم گرفتم که خود را به جای یک پلیس جا بزنم. بنابراین در این مدت کوتاه با سوار شدن بر خودرویم و پوشیدن لباس پلیس در شهر و بویژه اطراف خانه دختر مورد علاقه‌ام تردد می‌کردم تا آنها با دیدن من گمان کنند که واقعا کاری پیدا کرده‌ام .

پلیس قلابی تصریح کرد: بنابراین برای این که ماجرا واقعی‌تر جلوه کند، تمام رفتارهای ماموران را تقلید می‌کردم. به متخلفان رانندگی در خیابان تذکر می‌دادم. اگر کسی مشاجره‌ای در خیابان می‌کرد به آنها تذکر داده و به درگیری آنها پایان می‌دادم. امروز در خیابان بودم که ماموران به من شک کردند و من بازداشت شدم و ماجرا لو رفت./ جام‌جم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها