ستاره ایرانی العربی می‌گوید تیمش در نیم فصل دوم پیشرفت خوبی داشته است و این توانایی را دارد که برابر تیم صدرنشین و آماده الریان به پیروزی برسد.
کد خبر: ۸۸۲۴۹۶
اشکان دژاگه: پیشرفت خوبی داشته‌ایم

به گزارش جام جم ورزشی ، در حساس ترین و جذاب ترین بازی هفته نوزدهم لیگ ستارگان قطر شنبه هفته آینده دو تیم الریان و العربی به مصاف هم خواهند رفت.

اشکان دژاگه، ستاره ایرانی العربی تاکید دارد که تیمش می تواند پیروز این دوئل حساس باشد. او گفت: همه شما می دانید که الریان چه تیم خوبی است. آنها شانس نخست کسب عنوان قهرمانی به شمار می آیند و در فصل جاری نتایج درخشانی به دست آورده اند، اما ما هم نهایت تلاش خود را به کار می گیریم تا برنده این دیدار حساس باشیم. به هر حال بازی بسیار سختی را پیش رو داریم.

او ادامه داد: خوشبختانه العربی در شرایط خوبی قرار دارد و پیشرفت خوبی از خود نشان داده است. می خواهیم جزو چهار تیم برتر جدول رده بندی باشیم و به همین خاطر به پیروزی در این دیدار نیاز داریم. این توانایی را داریم که برابر تیم خوب الریان به پیروزی برسیم. امیدوارم که بتوانیم سه امتیاز حساس این بازی بزرگ را به دست آوریم.

اشکان دژاگه در دیدار قبلی العربی برابر لخویا نتوانست به میدان رود اما او می‌تواند در دیدار هفته آینده برابر الریان تیمش را همراهی کند و این خبر خوبی برای جیان فرانکو زولا و هواداران این تیم قطری است.

در جدول رده بندی الریان با 51 امتیاز در صدر جدول رده بندی جای دارد این درحالی است که العربی تنها 30 امتیاز به دست آورده و در جایگاه پنجم قرار دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها