یک شهروند از تهران/ از مسئولان ذیربط در دولت میخواهیم بعد از رفع تحریمها با خرید هواپیماهای نو و جایگزینی با هواپیماهای فرسوده، کاری کنند تا ترس مردم از هواپیما ریخته شود.
تکلممنش/ علت تاخیر پرداخت حقوق مستمریبگیران تا بیش از ده روز چیست؟
یک شهروند از خوزستان/ کارشناسانی که پیشنهاد تغییر تقویم آموزشی مدارس را میدهند آیا تاکنون در تابستان به شهرهای جنوبی کشور که گرما بیداد میکند آمدهاند؟
جوابیه/ در پی درج پیامی در 29 آذرماه در ستون حق با شماست تحت عنوان «برخورد قانونی با توقفهای دوبله» روابطعمومی شهرداری منطقه 13 تهران با ارسال نمابری اعلام کرد: برخورد با توقفهای دوبله جزو وظایف پلیس راهور است که در این راستا مکاتبه و هماهنگی لازم از سوی شهرداری منطقه 13 برای رفع مشکل ترافیکی خیابان بلال حبشی با این مرکز صورت گرفت.
جوابیه/ در پی درج پیامی در 26 آذرماه تحت عنوان «ودیعه کارتها چه شد؟» مشاور مدیرعامل و مدیر ارتباطات و امور بینالملل شرکت بهرهبرداری راهآهن شهری تهران و حومه با ارسال نمابری اعلام کرد: امور مربوط به فروش، شارژ و پشتیبانی از کارتبلیتهای اعتباری از سال 89 به شرکت پیمانکار توسن واگذار شده و شرکت بهرهبرداری مترو در این امور دخالتی نداشته و تنها پذیرنده بلیتهای اعتباری است. گفتنی است که پس از استعلام، مسئولان شرکت یادشده اعلام کردند ودیعه کارتهای فروختهشده در صورت سالم بودن وضعیت ظاهری و خوانده شدن کارت توسط دستگاه مخصوص، به مسافران محترم در قالب وجه نقد یا شارژ عودت میشود.
سید رضا صدرالحسینی در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح کرد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد