براساس تحقیقات انجام شده از سوی گروه «NPD»، مردم آمریکا 4 درصد از مردم دیگر نقاط جهان در رستوران ها نوشیدنی سفارش می‌دهند.
کد خبر: ۸۵۴۰۱۴
آمریکایی‌ها، کمترین مصرف کنندگان نوشابه هستند

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از نیویورک تایمز، مصرف کمتر نوشابه در میان آمریکاییان نسبت به دیگر نقاط غیر قابل انکار است چرا که روند حذف این نوشیدنی ها با هدف تولید ارزان و برند سازی یک نوشیدنی بدون الکل مدتهاست در صنعت رستوران این کشور روال شده است.

بر اساس آخرین گزارشات گروه NPD که در 5 سال اخیر انجام شده، مردم آمریکا 4 درصد کمتر از دیگر مردم جهان در رستورانها، نوشابه سفارش می‌دهند. آنان در گپ و گفت و گوهای خودمانی نیز به جای الکل به نوشیدنی های سالمتری همچون قهوه، آب یا نوشیدنی های به اصطلاح ورزشی تمایل دارند.

براساس گزارشاتی که در مجله «qsr» منتشر شده در حقیقت حذف نوشابه به 2 میلیارد عدد رسیده که نمی توان گفت این آمار تمام مطالعات در این زمینه را شامل می شود. از انواع دیگر نوشیدنی هایی که سفارشات آنها رو به افول است می‌توان به شیر و نوشابه های گازدار اشاره کرد که شامل نیمی از سفارشات می شد که در واقع از 4 میلیارد به 2 میلیارد در 5 سال اخیر کاهش یافته است.

این گزارش می‌افزاید: رستورانهای زنجیره ای فست‌فود در حال بازگشت به صورتحساب یک دلاری هستند. رستورانهایی همچون مک دونالد و وندیز برای فروش بعضی اوقات به منوهای یک دلاری کفایت می‌ کنند که این خود یک پیشنهاد فریبننده ای است که در آن به مشتریان پیشنهاد می دهند که اگر همراه با نوشابه، سیب زمینی سرخ شده سفارش دهید صورتحساب شما بیش از یک دلار نخواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها