ارتش سوریه 50 نفر از تروریست های داعش را در استان قنیطره نزدیک بلندی های اشغالی جولان به اسارت گرفت.
کد خبر: ۸۵۱۰۰۳
ارتش سوریه 50 داعشی را اسیر کرد

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از خبرنگاران جوان ، تعدادی از عناصر گروه تروریستی داعش در استان قنیطره به اسارت نیروهای سوریه درآمدند.

یک منبع سازمان اطلاعات نظامی سوریه پنجشنبه شب به این خبرگزاری گفت: "همزمان با ادامه پیشروی ارتش به سوی مواضع تروریست های داعش در استان قنیطره -- در جنوب شرق سوریه نزدیک بلندی های اشغالی جولان -- دهها نفر از عناصر این گروه تروریستی خود را به نیروهای امنیتی سوریه تسلیم کردند.

این منبع افزود: "پس از درگیری های شدید ارتش سوریه با عناصر تروریستی داعش نزدیک منطقه خان ارنبه، دست کم 50 نفر از اعضای این گروه به محاصره کامل ارتش درآمدند." این منبع تصریح کرد: "پس از اینکه سرکرده تروریست های تکفیری در نزدیکی منطقه خان ارنبه در حمله ارتش سوریه به هلاکت رسید، دست کم 50 نفر از عناصر این گروه سلاح های خود را به زمین گذاشتند و خود را به نیروهای امنیتی تسلیم کردند .

منبع امنیتی سوریه گفت: "بیشتر عناصر که خود را تسلیم ارتش کردند، آموزش های نظامی فشرده ای را در پایگاه های نظامی آمریکا در استان دیرالزور در شرق سوریه فراگرفته بودند." این منبع تصریح کرد عناصر مسلح در این پایگاهها، آموزش های پیشرفته برای اجرای عملیات نظامی، اقدامات خرابکارانه و انفجارهای مختلف فرا می گیرند."

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها