تیم ملی ایران در پنجمین مسابقه خود در جام جهانی والیبال به مصاف روسیه رفت و سومین شکست خود را تجربه کرد.
کد خبر: ۸۳۵۱۴۳
سومین شکست والیبال ایران در جام جهانی برابر روسیه رقم خورد

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، تیم ملی والیبال ایران در پنجمین مسابقه خود در رقابت های جام جهانی 2015 از ساعت 14:10 به وقت تهران در سالن هاماماتسو آرنا مقابل روسیه، پرافتخارترین تیم این مسابقات قرار گرفت و با نتیجه 3 بر صفر و با امتیازهای 26 بر 24 ، 25 بر 18 ، 25 بر 20 مغلوب شد این سومین شکست تیم ملی کشورمان در این دوره از بازی ها بود.

کواچ برای شروع مسابقه معروف، عبادی پور، موسوی، غلامی، مرندی، میرزاجانپور و غفور را انتخاب کرد. ایران بازی را با سرویس های خوب عبادی پور آغاز کرد.

در امتیاز 8 بر 5 به سود ایران هر دو تیم به وقت استراحت فنی اول رفتند. موزرسکی و میخائیلوف در تیم روسیه در بیشتر حملات حضور داشتند و در اکثر صحنه ها توپ های این دو بازیکن توسط مدافعان ایران به بیرون می رفت. در امتیاز 18 تیم روسیه با سرویس های موزرسکی با ایران مساوی شد.

سرویس های خوب موزرسکی روس ها را به امتیاز 22 رساند و ایران در امتیاز 19 ماند تا مهدوی جایگزین معروف شود. ست اول این مسابقه با نتیجه 26 بر 24 به سود شاگردان آلکنو تمام شد.

برای شروع ست دوم هم تغییری در ترکیب ایران ایجاد نشد. آلکنو، سرمربی روسیه در ست دوم این مسابقه با توجه به شرایط به لیبروهای خود بازی می داد.

در این ست هم روس ها عملکرد خوبی در زدن سرویس داشتند، اما ملی پوشان ایران هم در این فاکتور تقویت شدند و عملکرد بهتری داشتند. در حالی که دو تیم در امتیاز 15 مساوی بودند روس ها با سرویس تتیوخین به امتیاز 16 رسیدند.

در حالی که ایران 3 امتیاز از حریف خود عقب افتاده بود مهدوی جایگزین معروف شد و پس از آن میرزاجانپور که جای خود را به قائمی داده بود بازهم وارد زمین شد. ست دوم با بازی کم نقص روس ها و البته کمی هم اشتباهات تیم ایران با نتیجه 25 بر 18 به سود روسیه تمام شد.

ست سوم تیم ایران بدون تغییر نسبت به ترکیب اولیه بازی را آغاز کرد و توانست عملکرد بهتری در شروع بازی داشته باشد. در امتیاز 8 بر 5 به سود ایران هر دو تیم به وقت استراحت فنی اول رفتند.

در حالی که دو تیم در امتیاز 8 مساوی شده بودند سرویس های خوب عبادی پور بازهم اختلاف دو تیم را به عدد 2 رساند و ایران توانست 11 بر 9 از حریف خود پیش بیفتد اما در ادامه روس ها با تغییراتی که در ترکیب خود ایجاد کردند موفق شدند از ایران پیش بیفتند.

ست سوم هم با نتیجه 25 بر 20 به سود روسیه تمام شد تا ملی پوشان ایران هیچ امتیازی از این مسابقه نگیرند.

تیم ایران از بازی های گذشته خود 2 پیروزی مقابل تونس و ونزوئلا و دو شکست مقابل لهستان و آرژانتین در کارنامه داشت. روسیه هم در 4 بازی قبلی خود یک شکست برابر لهستان و 3 پیروزی برابر آرژانتین، تونس و ونزوئلا کسب کرده است.

روزهای دوشنبه و سه شنبه مسابقه ای برگزار نمی شود و تیم ها به شهرهای اوساکا و تویاما سفر خواهند کرد تا از روز چهارشنبه مرحله دوم مسابقات جام جهانی 2015 والیبال را در این دو شهر پیگیری کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها