روی آنتن

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، نماینده ولی فقیه، معاون رئیس‌جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران عصر روز گذشته با حضور در بیمارستان سینا از سیدمحمدحسن حسینی، خبرنگار صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران، عیادت و برای وی سلامت و بهبودی کامل مسالت کرد.
کد خبر: ۸۳۲۰۰۷

معاون سیما در پی انتصاب مدیر شبکه تهران با قدردانی از کامبیز اخوان صفا که مسئولیت راه‌اندازی کانال HD را بر عهده داشت؛ مدیر جدید شبکه تهران را موظف به استفاده از زیرساخت کانال HD در راه‌اندازی شبکه تهران کرد.

تهیه‌کننده برنامه «رنگین کمان» گفت: با آغاز پاییز این برنامه رنگ و بوی این ماه را می‌گیرد.امیر رضا کاوه درباره آخرین تغییرات برنامه‌های کودک شبکه پنج افزود: قرار است با آمدن فصل پاییز این برنامه رنگ و بوی این فصل و ماه مهر را بگیرد و شامل دو بخش برنامه‌های داخلی و خارجی و پلاتو مجری برنامه می‌شود.

تله‌فیلم «در برابر باد» به کارگردانی حسین تبریزی امشب ساعت 23 از شبکه سه پخش می‌شود. این فیلم درباره چهار دوست است که هر کدام در مشاغل مختلف هستند و به دلیل مبارزات انقلابی در مقابل یکدیگر قرار می‌گیرند.

علیرضا رضایی سخنگوی فدراسیون کشتی در گفت‌وگو، با ایسنا درباره تمایل نداشتن مسئولان سازمان صدا و سیما برای پخش تمامی رقابت‌های کشتی‌گیران ایران در مسابقات جهانی به‌دلیل آنچه کمبود منابع مالی عنوان شده است، اظهار کرد: در این رابطه مکاتبات لازم را با مسئولان سازمان صدا و سیما انجام داده‌ایم و منتظر پاسخ آنها هستیم.

شبکه چهار سیما در هفته سوم آخرین ماه تابستان، از روز شنبه تا جمعه هفت فیلم سینمایی با عناوین «ترس و لرز، مغازه عتیقه فروشی، وقتی آخرین شمشیر کشیده می شود، آخرین شکار، مامور مکینتاش، دردسر هری و دادستان» را پخش می‌کند.

مستند «ساعت شنی» به تهیه‌کنندگی مجید عباسی با رویکرد توجه و یادآوری مرگ در زندگی افراد امروز ساعت 19 از شبکه پنج پخش می‌شود.

شبکه ورزش سیما در برنامه «کاوش» موضوع چاقی، لاغری و تناسب اندام را مورد بحث قرار می‌دهد که این برنامه روز جمعه ساعت 21 از این شبکه پخش می‌شود.

برنامه «سرزمین ما» امروز بعد از خبر ساعت 8 صبح در شبکه یک، آثار زیانبار تخلیه پساب‌های پالایشگاهی در برخی رودخانه‌های کشور را مورد نقد و بررسی قرار می‌دهد. همچنین برنامه «خانه ملت» با حضور برخی از نمایندگان مجلس امروز به موضوع بحران کم‌آبی می‌پردازد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها