به گزارش فارس، رهبر معظم انقلاب در دیدار اعضای هیات دولت، با اشاره به لزوم توجه به اقتصاد مقاومتی، از مستند «از کجا شروع کنم» کاری از گروه اقتصادی شبکه یک سیما تقدیر کردند.
کد خبر: ۸۳۰۹۱۰

به گزارش ایسنا، «فرش قرمز» هنرمندان را به دیدار خانواده‌های شهدا می‌برد. این برنامه به تهیه‌کنندگی عرفان احتشامی در شبکه دو تولید می‌شود و در هفته دفاع مقدس از این شبکه به نمایش درمی‌آید.

به گزارش ایسنا، مستند نمایشی «لئوناردو داوینچی» با هدف به تصویر کشیدن زندگینامه و خدمات داوینچی، در دو قسمت 45 دقیقه‌ای دوشنبه و چهارشنبه ساعت 21 و 45 دقیقه روی آنتن شبکه چهار می‌رود.

جلیل سامان بزودی تولید سریال «وقتی هیولا آمد» را به تهیه‌کنندگی سیداحمد کاشانچی آغاز می‌کند. به گزارش مهر، سامان بعد از تولید سریال‌های «ارمغان تاریکی» و «پروانه» قصد دارد فیلمنامه‌ای دیگر را در تکمیل سه‌گانه خود جلوی دوربین آورد.

قناعت، تو اگه نرفته بودی، روزای سخت بی‌تو، دلتنگی، به من شک نکن و یاد تو، عناوین شش اثر تازه دفتر موسیقی وسرود صداوسیماست.

مهدی روشن‌روان، مدیر گروه فیلم و سریال شبکه پنج اعلام کرد پخش سریال یادداشت‌های یک زن خانه‌دار از آذر ماه از شبکه پنج شروع می‌شود.

شبکه اچ‌دی که قرار است به شبکه تهران تبدیل شود در آستانه راه‌اندازی قرار گرفته است.

آخرین قسمت از سریال «تعبیر وارونه یک رویا» شب گذشته از شبکه یک به نمایش در‌آمد، امشب نیز قرار است ساعت 22 خلاصه قسمت‌های پخش شده پخش شود. همچنین پشت صحنه60 دقیقه‌ای از این سریال جمعه 13 شهریور ساعت 18 پخش خواهد شد.

«حلقه سمندر» عنوان سریال جدیدی است که جایگزین تعبیر وارونه یک رویا خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها