مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل از تجهیز کارگاه پنج پیمانکار ایرانی در قطعه یک آزادراه تهران ـ شمال خبر داد و گفت: کنارگذر بندر انزلی ۳۷ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
کد خبر: ۸۱۴۵۵۸

به گزارش تسنیم، علی نورزاد دستور تکمیل و تسریع روند اجرای منطقه 4 آزادراه تهران ـ شمال را تا پایان ماه رمضان صادر و اظهار کرد: باقیمانده عملیات اجرایی منطقه 4 حدفاصل سه راهی کجور تا چالوس به طول 20 کیلومتر در حال اتمام است و در صورت تکمیل عملیات، این محور عید سعید فطر دوباره بازگشایی می‌‌شود.وی تصریح کرد: به منظور تسریع در اتمام عملیات قطعه‌یک نیز همزمان با ادامه کار پیمانکار چینی مناقصه‌ای برگزار شد که پنج پیمانکار ایرانی برای عملیات اجرایی باقیمانده مسیر انتخاب شدند که در حال حاضر مشغول تجهیز کارگاه و به دنبال آن شروع عملیات اجرایی هستند.

نورزاد با اشاره به احداث کنارگذر بندرانزلی در دو قطعه افزود: قطعه اول به طول هشت کیلومتر با پیشرفت فیزیکی حدود 36 درصد در حال انجام است که برای اتمام آن 18 هزار میلیارد ریال اعتبار مورد نیاز است. قطعه دو این کنارگذر نیز به طول تقریبی هشت کیلومتر با پیشرفت فیزیکی 39 درصد در حال انجام است و نیازمند تامین اعتبار 1800میلیاردی است.

به گفته وی، احداث و بهره‌برداری از کنارگذر 4/11 کیلومتری لنگرود، گره ترافیکی شرق گیلان را برطرف خواهد کرد. اکنون پیشرفت فیزیکی این طرح حدود 44 درصد و اعتبار مورد نیاز برای اتمام آن 650 میلیارد ریال است.معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به آزادراه منجیل ـ رودبار گفت: 125 کیلومتر از این مسیر شامل 31 کیلومتر حدفاصل امامزاده هاشم تا شمال رودبار و 93 کیلومتر از جنوب منجیل تا قزوین در دست بهره‌برداری است و با توجه به ترافیک سراسری محدوده شهرهای رودبار و منجیل در جاده موجود، اجرای 11 کیلومتر باقیمانده از اولویت ویژه برخوردار است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها