رئیس انجمن صنفی پرورش‌دهندگان مرغ‌گوشتی گفت: عده‌ای کلاهبردار با ارسال پیامک به مردم، اقدام به فروش گوشت مرغ به اصطلاح «مرغ ارگانیک» به قیمت کیلویی 12هزار تومان کرده‌اند که البته نظارت دستگاه‌های متولی باید تشدید شود تا دیگر شاهد چنین سودجویی‌هایی نباشیم.
کد خبر: ۸۰۷۶۶۲

به گزارش ایسنا، محمد یوسفی، رئیس انجمن صنفی پرورش‌دهندگان مرغ‌گوشتی اظهار کرد: در بازار مرغ مسئولان باید بیش از پیش نظارت و با متخلفان شدیدتر از گذشته برخورد کنند تا دیگر کلاهبرداران نتوانند با پیامک مردم را فریب دهند و گوشت مرغ را به نام «ارگانیک» کیلویی 12 هزار تومان بفروشند.

وی افزود: جالب‌تر این‌که این کلاهبرداران بدون هیچ شماره تماس و آدرسی تنها به مردم پیامک می‌دهند و مردم با ارسال عدد مورد نظر آنها، محصول را در منزل خود تحویل می‌گیرند. در حالی که هر محصول و فرآورده خام دامی در صورتی اجازه عرضه به بازار را دارد که مورد تائید سازمان دامپزشکی قرار گرفته باشد؛ بنابراین هر گونه ادعایی مبنی بر «ارگانیک بودن گوشت مرغ» بدون تائید سازمان دامپزشکی ارزشی ندارد. رئیس انجمن صنفی پرورش‌دهندگان مرغ‌گوشتی تصریح کرد: این‌که هرفروشنده‌ای قیمت گوشت مرغ را می‌تواند بسته به میل خود و منطقه‌ای که در آن کار می‌کند، تعیین کند نشان‌دهنده نبود نظارت کافی بر بازار گوشت مرغ است که دستگاه‌های متولی باید نظارت خود را بر بازار تشدید و با متخلفان برخورد جدی کنند تا دیگر شاهد چنین سودجویی‌هایی نباشیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها