رئیس سازمان حج و زیارت از وجود ظرفیت خالی در کاروان‌های حج تمتع سه استان تهران، کرمانشاه و گیلان خبر داد و گفت: دارندگان فیش‌های ثبت نامی دارای اولویت می‌توانند در این ظرفیت‌ها ثبت نام کنند.
کد خبر: ۷۹۵۷۸۴
ثبت نام در ظرفیت‌های خالی کاروان‌های حج 3 استان

سعید اوحدی با اشاره به پرداخت قسط دوم، گفت: تمامی زائران حج تمتع امسال قسط اول خود را به طور کامل پرداخت کرده اند و در حال حاضر تا ۲۰ اردیبهشت فرصت دارند تا قسط دوم خود را نیز پرداخت کنند.

وی افزود: تاکنون ۷۵ درصد زائران معادل ۳۴ هزار نفر قسط دوم خود را پرداخت کرده اند و از سایرین تقاضا داریم تا طی ۵ روز آینده نسبت به پرداخت قسط دوم خود اقدام کنند.

اوحدی به وجود ظرفیت خالی محدود در کاروان‌های حج تمتع سه استان اشاره کرد و افزود: کاروان‌های حج ۳ استان تهران، کرمانشاه و گیلان دارای ظرفیت خالی محدودی است که بر اساس آن زائران دارای اسناد ثبت نامی تا تاریخ ۱۳۸۵/۰۱/۲۰ می‌توانند برای اعزام به تمتع در این کاروان‌ها ثبت‌نام کنند.

رئیس سازمان حج و زیارت یادآور شد: پیش از این در برخی استان‌ها بنا به ظرفیت خالی کاروان‌های حج آن استان، دارندگان اسناد ثبت نامی حج تمتع تاریخ ۱۳۸۴/۱۲/۲۵ برای نام نویسی در کاروان‌های حج فراخوان شده بودند.

وی با بیان اینکه زائران متقاضی ثبت نام در این ظرفیت‌ها می‌توانند به کاروان‌های دارای ظرفیت خالی مراجعه کنند، گفت: این دسته از متقاضیان اعزام به حج تمتع باید هزینه خود را به طور کامل در یک قسط پرداخت کنند.

ثبت نام در این ظرفیت‌های خالی تنها از زائرانی که در همین استان‌ها ثبت نام کرده اند، صورت می‌گیرد.(مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها