حق با شماست

میخ در نان

دردسر کارگران خارجی‌/‌ با این که دولت همیشه و بویژه این اواخر نسبت به، به کارگیری اتباع خارجی غیرمجاز به کارفرماها هشدار داده، اما هنوز بسیاری از صاحبان مشاغل ترجیح می‌دهند از این نیروهای کم‌توقع استفاده کنند و کارگر ایرانی را کنار بگذارند. حالا آقا یا خانم طاهری‌وفا از شهریار که گویا از نزدیک با این مشکل آشناست از مسئولان خواسته تا فکری برای رفع این معضل کنند چون به اعتقاد او این کار یکی از راه‌های ایجاد اشتغال برای جوانان بیکار ایرانی است.
کد خبر: ۷۹۴۲۱۵

پیامک تبلیغاتی/‌ باز هم پیامک‌های تبلیغاتی اپراتور ایرانسل موضوع ارتباط یکی از شهروندان با روزنامه جام‌جم شده که از شهر نکا پیگیر این موضوع شده که چرا این اپراتور بابت هر پیامک تبلیغاتی مبالغی را از مشترکان کم می‌کند.

توجه به بازنشسته‌ها/‌ دشواری‌های زندگی بازنشسته‌ها بر کسی پوشیده نیست، بویژه بازنشسته‌های فرهنگی که در بسیاری از موارد دغدغه‌های معیشتی بیشتری نسبت به بقیه بازنشسته‌ها دارند. رسیدگی به وضع نامطلوب زندگی فرهنگیان بازنشسته خواسته آقا یا خانم محمدیان از مشکین‌شهر است.

افزایش نرخ ورودیه‌/‌ از باشگاه‌های ورزشی اشرافی در تهران که بگذریم و از هزینه‌های میلیونی ثبت‌نام در آنها که صرفنظر کنیم بعضی از باشگاه‌های معمولی نیز نرخ‌های قابل‌توجهی به عنوان ورودیه دریافت می‌کنند. گویا باشگاه دولتی هویزه (استقلال جنوب) نیز به اذعان شهروندی از تهران این اواخر ورودی باشگاه بدنسازی خود را دو برابر کرده است.

روی خط 162

سنگک پرحاشیه/‌ چسب زخم، نخ، پلاستیک، سنگ، همه چیز دیده و شنیده بودیم جز میخ که شهروندی از تهران می‌گوید در نان سنگک خریداری شده در منطقه یوسف‌آباد آن را یافته و وقتی به اتحادیه نیز گزارش داده شنیده که این اتفاقی عادی است. حالا این که عادی بودن وجود میخ در نان کجاست، موضوعی است که دوست داریم، بدانیم.

قطع یارانه/‌ معلمی هستم با حقوق یک میلیون و 800 هزار تومان و چهار سر عائله که از فروردین یارانه‌ام را قطع کرده‌اند؛ این متن پیام شهروندی از آمل است که نمی‌داند کجای زندگی‌اش به افراد پردرآمد می‌آید که یارانه‌اش را قطع کرده‌اند.

زباله جمع‌کنی پرسرو صدا‌/‌ از اول قرار بود زباله‌های شهری راس ساعت 9 شب جمع‌آوری شود که بیشتر وقت‌ها این زمان به عقب و گاهی هم به جلو می‌افتد. نحوه جمع‌آوری زباله‌ها هم برای خود ماجرایی است، از پخش کردن زباله‌ها به اطراف سطل‌ها و ریختن تکه‌های کوچک زباله در جوی آب تا به قول یکی از شهروندان، جمع‌آوری زباله‌ها با سروصدای آزاردهنده.

گره مسکن مهر‌/‌ از مشکلات پروژه‌های مسکن مهر تا به حال زیاد گفته شده، اما مشکل یکی از شهروندان از شهرری قابل تامل است. به گفته این شهروند، بعد از سه سال از عضویت او در مسکن مهر 13 شهرری می‌گذرد که بتازگی به او گفته‌اند زمین‌های این پروژه در پارچین متعلق به اوقاف است و بانک به این خانه‌ها وام نمی‌دهد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها