خسارت مالی بسیاری برجای گذاشت

آتش‌سوزی گسترده در بازار تهران

دختر 8 ساله به آغوش مادرش بازگشت

عملیات آتش نشانان برای نجات جان 6 نفر + عکس

آتش سوزی در یک ساختمان 5 طبقه مسکونی در شهرری با تلاش آتش نشانان سه ایستگاه خاموش شد و شش نفر از ساکنان آن هم نجات پیدا کردند.
کد خبر: ۷۹۲۷۴۹
عملیات آتش نشانان برای نجات جان 6 نفر + عکس

مقارن ظهر امروز در پی تماس تلفنی شهروندان با سامانه 125 سازمان آتش نشانی و اعلام وقوع آتش سوزی در یک ساختمان مسکونی، بلافاصله ستاد فرماندهی این سازمان آتش نشانان ایستگاه های 14، 9 و 86 به همراه خودرو تنفسی را درساعت 12 امروز به محل حادثه در شهرری، بزرگراه کریمی اعزام کرد.

هادی میرافضلی، مدیر عملیات منطقه 7 سازمان آتش نشانی تهران در این مورد گفت: آتش سوزی در طبقه سوم ساختمان مسکونی پنج طبقه 10 واحدی ودر یک واحد مسکونی اتفاق افتاد که هنگام رسیدن آتش نشانان دود و شعله زیادی از پنجره های شکسته طبقه سوم خارج می شد.

وی افزود: درپی وقوع این حادثه 6 نفر از ساکنان در طبقات 4 و 5 در میان دود و آتش گرفتار شده بودند که از پنجره ها برای کمک خواهی فریاد می زدند.

میرافضلی در خصوص نحوه و چگونگی عملیات ابرازداشت: آتش نشانان بلافاصله پس از رسیدن به محل حادثه با قطع جریان برق و گاز ساختمان و تقسیم نیروها، به یاری و کمک محبوس شدگان شتافتند و همه ساکنان را به محل امن هدایت کردند.

وی افزود: گروهی دیگر از آتش نشانان با استفاده از دستگاه های تنفسی و لوله های آبدهی وارد ساختمان شدند و توانستند در زمانی کوتاه، شعله های آتش در قسمت پذیرایی این واحد مسکونی را خاموش و از سرایت آن به طبقات و واحد های دیگر جلوگیری کنند.

این مدیر عملیات آتش نشانی با اعلام این که علت بروز این حادثه توسط کارشناسان آتش نشانی درحال بررسی است، گفت: خوشبختانه در این حادثه به هیچ یک از ساکنان ساختمان آسیب جانی نرسید.(باشگاه خبرنگاران)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
نرم افزار موبایل
-
۰۰:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۴
۰
۰
سلام جhن فشانی میكنن تشكر تشكر قدرشونو باید بدانیم

نیازمندی ها