ترانه تازه علی لهراسبی با آهنگی از مرتضی پاشایی/دانلود

جام جم نوا: قطعه‌ جدید «علی لهراسبی» در حالی منتشر شده است که پخش اتود این کار با صدای آهنگساز آن حاشیه‌ساز شده بود.
کد خبر: ۷۹۰۹۹۰
ترانه تازه علی لهراسبی با آهنگی از مرتضی پاشایی/دانلود

این قطعه که «من به تو حق می‌دم» نام دارد، از ساخته‌های زنده‌یاد «مرتضی پاشایی» است که اتود آن با صدای وی، دو هفته پیش تحت عنوان «قطعه جدید مرتضی پاشایی به نام بارون» به شکل غیرمنتظره‌ای در اینترنت منتشر شده بود.

همان موقع، «مصطفی پاشایی» -تنها برادر مرتضی که مدیریت صفحه‌ی او در اینستاگرام را بر عهده دارد- با انتشار متنی در این صفحه گفت: «لازم می‌دونم در مورد ماکت آهنگی با نام «بارون» که چند روز پیش با صدای مرتضای عزیزم در بعضی سایت‌ها منتشر شده توضیحاتی رو بدم. این آهنگ ماکتی از کاری است که مرتضای عزیزم قبل از دوران بیماری برای علی لهراسبی عزیز ساخته بود. با توجه به خاص بودن کار و اینکه کار مورد نظر به جنس صدا و احساس علی لهراسبی عزیز بسیار نزدیکه و مرتضای عزیز هم هوشمندانه این کار رو برای ایشون ساخته بود، باید به محضر همه شما دوستان مهربان برسونم که بزودی این کار رو با صدا و احساس فوق العاده علی لهراسبی و با تنظیم بسیار خوب در آلبوم علی عزیزم خواهید شنید...».

علی لهراسبی نیز همزمان با انتشار قطعه «من به تو حق می‌دم» اظهار داشت: «انتشار اتود این قطعه با صدای مرتضای عزیز غیرمنتظره و عجیب بود. طبیعی است که هیچ آهنگسازی تمایل ندارد اتودی که ساخته منتشر شود و واقعاً باعث تأسف است».
لهراسبی که پیش‌تر نیز در چند قطعه با مرتضی پاشایی همکاری کرده بود، افزود: «این قطعه، همراه با قطعات «منطق» و «غبار غم» که مرتضای نازنین با احساس زیبایش برای صدای من ساخته بود، یادگاری‌های باارزشی هستند که او به من داده است».

ترانه من به تو حق می دم را می توانید از اینجا گوش و در صورت تمایل آن را از اینجا دانلود کنید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها