جام جم ورزشی: هافبک میانی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه از حضور در این تیم راضی است تاکید کرد: وقتی از لیگ یک به سپاهان رفته بودم هیچ مربی جز قلعه‌نویی به من اعتماد نمی‌کرد.
کد خبر: ۷۷۶۷۵۱
کسی جز قلعه‌نویی به من اعتماد نمی‌کرد

به گزارش جام جم ورزشی و به نقل از سایت رسمی باشگاه استقلال، امید ابراهیمی درباره شرایط استقلال در نیم فصل دوم لیگ برتر گفت: نیم فصل خوبی را سپری می‌کنیم. بعد از جام ملت‌ها که به ایران آمدیم شرایط خوبی داریم و دیگر بازیکنان تیم نیز در اردو کیش تمرینات خوبی را سپری کردند و از نظر بدنی و انگیزشی در شرایط بسیار خوبی هستند. انگیزه زیادی داشتیم تا نتایج بد اواخر نیم فصل اول را جبران کنیم و فاصله پیش آمده با دیگر رقیبان در صدر جدول را کاهش دهیم.

وی در این باره اضافه کرد: با تلاش بچه‌ها توانستیم در این چهار بازی ۱۰ امتیاز جمع کنیم که فکر می‌کنم نتیجه خوب و قابل قبولی باشد. البته متاسفانه وقفه‌هایی که در مسابقات لیگ وجود دارد تا حدودی باعث می‌شود تیمها از روند خوب‌شان فاصله بگیرند اما ان‌شاءالله با تمریناتی که کادر فنی برای ما در نظر گرفته است تلاش می‌کنیم تا فرم خوبمان را حفظ کنیم و نتایجی بگیریم که در خور نام استقلال باشد.

هافبک میانی استقلال درباره وضعیت خودش در تیم عنوان کرد: من از ابتدای حضورم در استقلال احساس راحتی می‌کردم زیرا مربی به من اعتماد دارد و بازیکنان تیم نیز با یکدیگر رابطه خوبی دارند. البته با گذر زمان بیشتر در تیم جا افتاده‌ام و در تلاش هستم تا به استقلال بیشتر از این کمک کنم و امیدوارم بتوانم با تیم نتایج خوبی بگیرم.

ابراهیمی درباره آینده استقلال در فصل جاری تصریح کرد: مطمئنا هدف همه باشگاه و کادر فنی قهرمانی استقلال هست. باید تلاش کنیم تا هواداران خوشحال بشوند کار سختی است ولی ما واقعا زحمت می‌کشیم. فاصله امتیازی ما با دیگر رقبا بسیار کم است و با حفظ شرایط خوبی که داریم می‌توانیم در آینده به صدر جدول برسیم و در پایان فصل قهرمان شویم.

وی در پاسخ به این سوال که از انتخاب استقلال برای ادامه فوتبالش راضی است، افزود: مطمئنا همینطور است و از حضور در استقلال راضی هستم. همه جا مشکل وجود دارد ولی من همواره با مشکلات جنگیده‌ام و اجازه نمی‌دهم این مشکلات بر روی روند من تاثیر بگذارند. البته دیگر بازیکنان تیم نیز چنین وضعیتی دارند و اجازه نخواهند داد که مشکلات آنها را تحت تاثیر قرار دهد. البته این مشکلات بر روی تمرکز ما تاثیر می‌گذارد ولی هیچ وقت از تمرکزمان بر روی هدف اصلی فاصله نگرفته‌ایم.

این بازیکن ادامه داد: سپاهان مانند استقلال تیم بزرگی بود و من تجربه حضور در تیم‌های بزرگ را داشته‌ام. روزی که به استقلال آمدم می‌دانستم چه کسانی در این تیم بازی کرده‌اند و برای همین واقعا امیدوارم در استقلال موفق باشم. بازی کردن برای استقلال کار بزرگ و سختی است اما من به تلاش کردن برای موفق شدن عادت دارم و همیشه تلاش می‌کنم تا برای تیمم بازیکن تاثیر گذاری باشم.

امید ابراهیمی در پایان درباره رابطه خود با امیر قلعه نویی گفت: همواره گفته‌ام که زمانی که از لیگ یک به سپاهان آمدم هر مربی دیگری به غیر از امیر قلعه‌نویی بود به من اعتماد نمی‌کرد و به من فرصت حضور در ترکیب اصلی را نمی‌داد. قلعه‌نویی به من اعتماد کرد و من هم همواره تلاش می‌کنم جواب اعتماد و محبت او را بدهم تا او و دیگر اعضای کادر فنی از من راضی باشند و استقلال نیز به نتیجه مطلوب برسند.
وی در پایان افزود: امیدوارم من و دیگر بازیکنان استقلال بتوانیم تا پایان فصل عملکرد خوبی داشته باشیم تا کادر فنی و هواداران از ما راضی باشند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها