هنوز از برگزاری باشکوه و میلیونی راهپیمایی 22 بهمن چند روز نگذشته است که آمریکایی‌ها از سر خشم و نفرت خود نسبت به انقلاب اسلامی و مردم ایران، مداخلات خود را در امور داخلی کشورمان افزایش داده و خواهان آزادی سران فتنه شدند.
کد خبر: ۷۷۰۶۷۲
عصبانیت آمریکایی‌ها از ایران در بیانیه مداخله جویانه

به گزارش جام جم آنلاین سایت وزارت خارجه آمریکا بیانیه‌ای را منتشر کرده و در آن با دخالت آشکار در امور داخلی ایران خواهان آزادی سریع سران فتنه شده است.

جن ساکی که سابقه روشنی در موضع گیری‌های ضد ایرانی دارد در این بیانیه با اشاره به حصر سران فتنه، مهدی کروبی و میرحسین موسوی، مدعی شد ما در محکومیت این اقدام ایران با جامعه بین المللی همراه و خواستار آزادی فوری آنها هستیم.

حمایت‌های آمریکایی‌ها در جریان اغتشاشات انتخابات 88 از سران فتنه و فتنه گران بسیار آشکار است. این حمایت‌های گسترده از همان زمان آغاز شد و اکنون هم به بهانه حقوق بشر ادامه دارد.

راهپیمایی 22 بهمن در سراسر کشور چندین پیام خارجی داشت از جمله آن پاسخ قاطع مردم ایران اسلامی به آمریکا و غرب درباره گفت‌گوهای هسته‌ای، مردم خواهان توافقی هستند که همه حقوق ایران در آن رعایت شده باشد.

همچنین حضور گسترده و میلیونی مردم ایران در راهپیمایی 22 بهمن این پیسام را هم در پی دارد که فتنه و فتنه گران در ایران اسلامی جایگاهی ندارند به همین خاطر است که وزارت خارجه آمریکا در بیانیه مداخله جویانه خود سعی دارد از این طریق ضمن این که خصومت دیرینه خود را علیه ایران اسلامی نشان دهد عصبانیت خود را هم به خاطر حضور میلیونی مردم نمی‌تواند پنهان کند.

علاوه بر این تدبیر رهبری معظم انقلاب در باره گفت‌وکوهای هسته‌ای که باعث شد توطئه و دسیسه آمریکایی‌ها در دو مرحله‌ای کردند گفت‌وگوهای هسته‌ای آشکار شود و دست آنها رو گردد، یک عصبانیت مضاعفی را برای آمریکایی‌ها در پی داشت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۳
بسیجی
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۵۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۶
۰
۰
مرگ بر آمریكا
یوسف
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۰۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۶
۰
۰
قیافه این خانم به سخنگویی وزارت خارجه چه امریكا وچه غیر امریكا نمیخوره.
مسلمان ایرانی
Netherlands
۰۴:۰۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۷
۰
۰
مهم نیست كه عصبانی هستند , با امید سرنگونی امپریالیسم جهانی به سركردگی امریكا
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها